تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۶۶۲۱۶
استاندار مازندران گفت: اجازه نمی دهیم خلائی در روند فعالیت شرکت آنتی‌بیوتیک‌سازی ساری ایجاد شود و نیازمندی های این شرکت مورد توجه است.
۰
plusresetminus
اجازه نمی‌دهیم مشکلی در روند فعالیت شرکت آنتی‌بیوتیک‌سازی ساری ایجاد شود
به گزارش بلاغ، سیدمحمود حسینی پور در جلسه بررسی مشکلات شرکت آنتی بیوتیک سازی ساری با عنوان اینکه بانک صادرات استان مازندران نسبت به تامین سرمایه در گردش این شرکت دارویی می بایست اقدام کند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما از بازدیدهایی که در این مراکز داریم برآورد نیازها جهت تامین مواد اولیه دارو در این شرکت هاست، چرا که این شرکت در امنیت دارویی کشور نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: اجازه نمی دهیم خلائی در روند فعالیت این مجموعه ایجاد شود و نیازمندی های این شرکت مورد توجه ماست و ظرفیت تولید ۵۰ درصدی این شرکت باید به ۱۰۰ درصد برسد و باید به هاب تولید سرم‌ در بین کشورهای منطقه تبدیل شود.

حسینی پور افزود: تولید محصولات استراتژیکی همچون آنتی بیوتیک بیانگر تفکر بسیجی است، چرا که تحریم های ظالمانه آمریکا در حوزه دارو‌ در واقع هدف قرار گرفتن جان و سلامت مردم است و دشمنان با گروگان گرفتن جان و سلامت ملت ایران بدنبال تسلیم کردن ما هستند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه شرکت دارویی آنتی بیوتیک سازی ساری در شرایط سخت اقتصادی و با وجود تحریم های ظالمانه در یکی از جبهه های استراتژیک در بخش تامین دارو فعالیت جهادی می کند و به نوعی تحریم های ظالمانه را خنثی کرده است، خاطرنشان کرد: با ایجاد سازمان مردمی بسیج بسیاری از کارهای بزرگی که انجام شد از جمله نقش بسیجیان در دفاع مقدس برای دفاع از کیان و امنیت کشور منحصر به فرد بوده است.

این مسئول  ادامه داد: تفکر بسیجی نگاهی است که امروز در کشور بیشتر به آن نیاز داریم، چرا که در روزهای سخت انقلاب تفکر بسیجی به کار ما آمد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه دشمن با جنگ تمام عیار سایبری و‌ روایت سازی دروغ از کمبود دارو بعنوان یک بحران در کشور استفاده می کند، تصریح کرد: زندگی و آزادی مردم جزو شعارهای پوشالی دشمنان کشور شده است و دشمن بسیاری از نیازهای دارویی ما را تحریم نموده است و ما را در تهیه دارو‌ ناتوان کرده است تا با روایت سازی های ساختگی اهداف شوم خود را دنبال کند.

حسینی پور اظهار کرد: شرکت کاله آمل در رقابت با شرکت لبنی عربستانی توانست بازار منطقه را در اختیار خود بگیرد که این مهم موجب شیطنت و تبلیغات رسانه هایی همچون اینترنشنال علیه شرکت کاله شده است که بیانگر اهداف پلیدشان است.

وی گفت: مازندران در تامین امنیت دارویی استانی پیشتاز است و شرکت آنتی بیوتیک در تولید دارو و مواد اولیه نقش ممتازی دارد و زنجیره تولید مواد اولیه داروی آنتی بیوتیک‌ در استان می بایست کامل شود و گسترش پیدا کرده و تکمیل گردد و زنجیره تولید آنتی بیوتیک تا تولید دارو می بایست پیش برود.

استاندار مازندران گفت: ایجاد اشتغال و ثروت برای مناطق روستایی در حوزه تولید گیاهان دارویی در دستور کار ما قرار دارد که شرکت آنتی بیوتیک می تواند یک ظرفیت مهم در این راستا باشد.

وی تاکید کرد: در حوزه پدافند غیرعامل می توانیم با تولیدات داخلی در کشور نسبت به صادرات این مواد اولیه اقدام کنیم و تامین کننده نیاز شرکت های دارویی در استان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما