فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود مطرح کرد:

بهار خدمت‌رسانی به مردم میاندورود در هفته بسیج

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۶۶۲۱۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: هفته بسیج امسال با برگزاری بیش از 200 برنامه، بهار خدمت رسانی برای مردم شهرستان خواهد بود.
۰
plusresetminus
بهار خدمت‌رسانی به مردم میاندورود در هفته بسیج
به گزارش بلاغ، جواد کردان در نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج امسال، بهار خدمت رسانی برای مردم شهرستان خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه رواج تفکر بسیجی و انقلابی که اساس جبهه حق را تشکیل می‌دهد، در جهان فعلی باعث به خطر افتادن پایه حکومت مستکبرین عالم می‌شود که اکنون چنین متحد و هم صدا در مقابل ملت بزرگ ایران قرار گرفتند، افزود: اما این را بدانند که این تفکر زیبای بسیجی، چنان آنها را به زانو در میاورد که جهان پوشالی بودن هیبت ظاهری آنها را خواهد دید.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود به راه‌های نفوذ دشمن و راهکارهای مقابله با دشمن مکار اشاره کرد و گفت: امروز دشمن جنگ ترکیبی راه انداخته و رسانه عامل اصلی نفوذ دشمن به درون جوانان و نوجوانان ما است که در اختیار دشمن قرار دارد و دقیقا در این برهه از زمان رسالت سنگینی برعهده خبرنگاران است که واقعیت‌های جامعه را به عموم مردم انتقال دهند.
 
کردان هدف از برگزاری هفته بسیج را، گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه، تجدید بیعت و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی است که از طریق رسانه‌ها، خدمات بسیج و ظرفیت‌های تشکیلات مردم‌پایه بسیج را به نمایش گذاشته و توسعه دهیم.
 
وی با بیان اینکه اجرای بیش از 200 برنامه شهرستانی و منطقه‌ای توسط کارگروه‌های مربوطه، نشان از عزم جدی مجموعه شهرستان برای این هفته عظیم می‌باشد، تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج با افتتاح خانه‌های ساخته شده برای سه خانواده فاقد مسکن آغاز و با نمایش اقتدار بسیجیان در تاریخ 5 آذر به اوج خود خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴