کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بسیج زمینه‌ساز حکومت عدل الهی است

29 آبان 1401 ساعت 15:34

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه بسیج زمینه ساز حکومت عدل الهی است، گفت: نباید از قدرت بسیج غفلت کرد و از بستر بسیج می توان بهترین تبیین‌های فرهنگی، سیاسی و اعتقادی را بهره برد.


به گزارش بلاغ، آیت الله محمدی لائینی در دیدار با اعضای ستاد هفته بسیج سپاه کربلا ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اینکه امروزه شاهد رشد و پویایی بسیج در همه ابعاد فرهنگی و مهارتی هستیم گفت:تطبیق بسیج با نسخه اصلی آن که امام راحل فرمودند مطابقت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تصریح اینکه در اندیشه امام راحل بسیج در مکان و زمان محدودنمی شود، و گسترده آن بینهایت است، افزود:بسیج فقط منحصر به انقلاب و ایران محدود نمی‌شود و تفکر و فرهنگ بسیجی مرز‌های جغرافیایی را در نوردیده است.

محمدی لائینی در ادامه به ویژگی‌های بارز بسیج هم اشاره کرد و افزود: مردمی بودن هم تشکیلاتی بودن از شاخصه‌های مهم بسیج است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی را ویزگی‌های بارز دیگر بسیج برشمرد و تصریح کرد: نظام اسلامی امروزه با یک نفاق مدرن مواجه است  مبارزه با نفاق به مراتب از مبارزه با کفر سخت‌تر است.

امام جمعه ساری با تصریح بر اینکه بسیج شیوه‌های دشمنی و چگونگی مقابله با آن را به خوبی میداند، اضافه کرد:  بسیج فتنه شناس است و چگونگی راه‌های مقابله با آن را پیدا کرده است.

محمدی لائینی با اشاره به بیانات امام که  باید بسیجیان به فکر حکومت بزرگ اسلامی باشند ، خاطرنشان کرد: بسیج باید هسته‌های مقاومت را در تمامی جهان ایجاد کنند و مقابل شرق و غرب ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تصریح بر اینکه  بسیج زمینه ساز حکومت عدل الهی است، افزود: نباید از قدرت بسیج غفلت کرد و از بستر بسیج می توان بهترین تبیین‌های فرهنگی، سیاسی و اعتقادی را بهره برد.

امام جمعه ساری در ادامه با تاکید بر اینکه پشتوانه محکم انقلاب و نظام اسلامی در مقابله با نفاق مدرن، اتکا و نصرت خدای متعال و مردم است، گفت:باید جهاد تبیین را یک اصل ضروری مورد توجه قرار داده و در جامعه آن را نهادینه کنیم.

محمدی لائینی به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و با اشاره به اینکه  امروز کفر و نفاق به بهانه‌های واهی صف آرایی کردند و با دروغ پردازی ناجوانمردانه به نظام هجمه می کنند،متذکر شد: اعترافات همین دستگیر شده‌های اغتشاشات که بعضا افراد فریب خورده هستند، باید به مردم نشان داده شود که چگونه برخی افراد فریب معاندین و دشمنان ایران و نظام را خوردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: باید تیم‌های جهاد تبیینی هادیان سیاسی و فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها بیش از گذشته فعال شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466210

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466210/بسیج-زمینه-ساز-حکومت-عدل-الهی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com