تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۴۶۶۲۰۵
درنخستین روز از هفته بسیج، یک واحد مسکن مددجوی بهزیستی با هزینه ای بالغ بر 270 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
۰
plusresetminus
افتتاح واحد مددجوی بهزیستی در نوشهر
به گزارش بلاغ، واحد مسکونی مددجوی بهزیستی تک معلول جسمی حرکتی مربوط به علی اکبر افشار با زیربنای 68 متر مربع در زمینی به مساحت 127 متر توسط بسیج سازندگی، گروه های جهادی و بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

عابدین احمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه نوشهر در خصوص این پروژه گفت:از سوی اداره بهزیستی نوشهر برای این مددجو 50 میلیون تومان تسهیلات، 30 میلیون تومان بلاعوض، 70 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن نوشهر و 120 میلیون تومان نیز توسط خیرین و گروه های جهادی اهدا شد تا به پایان رسید.  

مهدی بیژنی رئیس بنیاد مسکن نوشهر نیز با بیان اینکه این واحد از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن جهت مسکن محرومین احداث شد، اظهار کرد: از زمان تفاهم نامه تاکنون ساخت 55 واحد برای محرومین آغاز شده است که تاکنون 90 درصد آنها با کمک بسیج سازندگی به پایان رسیده است.

در ادامه مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه نوشهر نیز ضمن تقدیر از کسانی که برای کار خیر به صورت گمنام و خالصانه زحمت می کشند، گفت: در پشت ساخت این واحدها فرایندی وجود دارد تا به اتمام برسد و به طور حتم کمک خیرین و افراد نیک اندیش قرار دارد.

وی با بیان اینکه این انقلاب مردمی است و اغلب مشکلات هم به صورت مردمی باید حل شود، افزود: دیوان سالاری  و کاغذ بازی که در کشوروجود دارد دست وپاگیر هست و آنهایی که در استان در راس امور هستند تسهیل کننده باشند تا بیشتر در خدمت خانواده های نیازمند باشیم.

فرمانده سپاه نوشهر با تاکید براینکه  به طور قطع قوانین دست و پاگیر اداری باید کاهش یابد،تصریح کرد: در بسیج سازندگی به دنبال این هستیم که مردم پای کار بیایند و محله محور باشد.

در ادامه گلزار شهدای سه شهید در روستای سیدعلی کیاسلطان در بخش مرکزی نوشهر با اعتبار 135 میلیون تومان توسط بسیج سازندگی و مجمع خیرین به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲