معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

دولت هیچ عقد اخوتی با مدیران اجرایی ندارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۶۶۲۰۴
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار اینکه دولت هیچ عقد اخوتی با مدیران اجرایی ندارد گفت: تنها معیار همراهی و حمایت دولت با مدیران دستگاه‌های اجرایی حرکت در ریل خدمت رسانی و پیوستگی آنان با روحیه جهادی و انقلابی است.
۰
plusresetminus
دولت هیچ عقد اخوتی با مدیران اجرایی ندارد
به گزارش بلاغ، روح الله سلگی در جمع مدیران حوزه فرهنگی و سیاسی استان مازندران تقویت امید در جامعه و تلاش برای رفع مشکلات مردم را میثاق ملی مدیران دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: مؤلفه و راهبرد اساسی خدمت مدیران در دولت سیزدهم عمل گرایی، سخت کوشی و تقویت امید است.

وی با تاکید بر عزم قاطع رئیس جمهور برای کاهش مشکلات عرصه حکمرانی ادامه داد: دولت با مدیران خسته، فاقد انگیزه و ناتوان در گره گشایی از مشکلات خداحافظی می‌کند.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مدیرانی که در راستای تحقق منشور عدالت محوری و خدمت رسانی دولت سیزدهم حرکت نمی‌کنند، دلبستگی به معیارهای ترسیمی رئیس جمهور ندارند.

سلگی با اظهار اینکه دولت هیچ عقد اخوتی با مدیران اجرایی ندارد افزود: تنها معیار همراهی و حمایت دولت با مدیران دستگاه‌های اجرایی حرکت در ریل خدمت رسانی و پیوستگی آنان با روحیه جهادی و انقلابی است.

وی با اشاره به دستاوردهای کم نظیر دولت سیزدهم در یکسال اخیر یادآور شد: کارنامه سخت کوشی دولت سیزدهم در برخی حوزه‌ها مانند عبور از بحران کرونا و شرایط سخت تحریمی به اندازه عمر دولت‌های گذشته است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با انتقاد از برخی تریبون‌ها و افراد و گروه‌های مدعی که در صدد القای نا امیدی در جامعه هستند افزود: ایجاد یأس و پمپاژ ناامیدی به جامعه در مسیر اهداف دشمنان است.

وی گفت: دولت سیزدهم به رغم مضایق و کمبودها مسیر پیشرفت و بالندگی کشور را یافته است.

این مسئول تصریح کرد: عصبانیت فراوان استکبار و آتش افروزی آنها در آشوب‌های اخیر بیانگر پیشرفت‌های عظیم ملت ایران است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهار کرد: هیچ دولتی در دنیا مانند جمهوری اسلامی ایران از حکمرانی مبتنی بر مردم پیروی نمی‌کند.

سلگی از پایان تدوین برنامه جهش اقتصادی مازندران با مدیریت استاندار خبر داد و افزود: با اهتمام مدیریت ارشد اجرایی مازندران در یکسال اخیر سیاست‌های محوری رشد یافتگی مازندران اصلاح و در بستر اجرا قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴