کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد:

اجرای ۲۵۰ برنامه هفته بسیج در سوادکوه/تفکر بسیجی نسخه شفابخش حل مشکلات جامعه است

29 آبان 1401 ساعت 10:55

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه از اجرای ۲۵۰ برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ، محمد‌باقر قزلباش در نشست خبری با خبرنگاران سوادکوه با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: احساس مسئولیت نخستین رکن فعالیت بسیج است و اجرایی‌شدن آن به جهاد تبدیل می‌شود.
 
وی افزود: بصیرت به معنای شناخت حق و باطل، شاخص دوم بسیج است که التزام عملی به ولایت فقیه دارد و بسیجیان در عرصه سازندگی، ماموریت دفاعی، آموزشی، امنیتی فعالیت دارند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه نسخه شفابخش حل مشکلات جامعه تفکر بسیجی است، تصریح کرد: کسانی که بسیج را زیر سئوال می‌برند، بسیج را نشناختند.
 
قزلباش از برگزاری ۲۵۰ برنامه کلی و ۷۰ برنامه شاخص به صورت قرارگاهی در سوادکوه برای هفته بسیج خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج به صورت ترکیبی است و هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر برگزار می‌شود.
 
وی به برخی برنامه‌های هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: تشکیل ستاد پشتیبانی، ۸ برنامه ورزشی، ۵ برنامه فرهنگی و جشنواره‌های خانوادگی، ۲ مورد اعزام پزشکان در مناطق محروم، راه‌اندازی فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی حجاب و عفاف در پل‌سفید و آمادگی همکاری برای راه‌اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی در زیراب، برگزاری جلسات جهاد تبیین، اردوی راهیان تحول و پیشرفت، اجتماع بزرگ ۵ آذر، دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان، ۱۶ پروژه محرومیت زدایی شامل افتتاح ۴ خانه محروم و ۲ کارگاه اشتغال‌زایی و آب‌رسانی به روستا‌ها بخشی از برنامه‌های ما در هفته بسیج امسال است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در پایان با بیان اینکه تمام تلاش دشمن آن است که مجموعه نظام را ناکارآمد جلوه دهد و در شهرستان سوادکوه هم دولت تلاش می‌کند تا به مردم خدمت کنند، تاکید کرد: جهاد تبیین در افشار مختلف جامعه گسترش پیدا کند و مطالبه‌گری عدالت‌خواهانه هم مورد توجه باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466202

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466202/اجرای-۲۵۰-برنامه-هفته-بسیج-سوادکوه-تفکر-بسیجی-نسخه-شفابخش-حل-مشکلات-جامعه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com