فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل:

بسیج در همه زمان پای کار نظام جمهوری اسلامی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۶۶۱۸۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل گفت: هرزمانی که نظام به بسیج نیازمند بود بسیجی پای کار بوده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مهرداد بابایی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل ضمن گرامیداشت هفته بسیج ابرازداشت: بسیج یادگار امام خمینی (ره) و شجره طیبه‌ای است که در گلزار انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و روز به روز تنومندتر و ریشه‌دارتر شده است اخلاص و ایمان توأم با حضور آگاهانه و شجاعانه بسیجیان در صحنه‌های گوناگون ایثار و از خود گذشتگی، این نهاد مقدس را به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه‌ دفاعی فراروی جوامع مستقل و حق‌طلب قرار داده است.
 
بابایی اذعان داشت: جامعه امروز مدیون خدمات بسیج بوده است و در طول تاريخ بسیج جانانه از ایران قوی حمايت کرده است وامروز نیز در کنار ماموریت‌های مختلف، در زمینه مسائل فرهنگی و جهاد تبیین برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.
 
وی ادامه داد: هدف دشمنان در اغتشاشات اخیر وفتنه های ایجادشده در سالیان گذشته ضربه به نظام جمهوری اسلامی وتجزیه ایران قوی بوده است تا بدین ترتیب بتوانند با ایجادقتل عام فرهنگی در بین جوانان ونوجوانان به این نظام ضربه بزننداما باید بدانند که فضای بیرون متفاوت از فضای مجازی است.
 
فرمانده سپاه بابل افزود :عتراض با ایجاد اغتشاش و ناآرامی متفاوت است ومردم بایدصفشان را از اغتشاش گران جدا سازند وهمگان باید تلاش کنیم تا جامعه را به سمت آرامش سوق دهیم و رسانه‌ها و فعالان مجازی نباید در فضای مجازی منفعل عمل کنند و باید قاطعانه با تولید محتواهای مختلف، پاسخ دروغ‌ها و اخبار وارونه و کذب دشمنان را بدهند و مردم را آگاه کنند.
 
بابایی بیان داشت:به دلیل جذابیت فضای مجازی بسیاری در جامعه امروزی درگیرآن شده اند ودچار زیست مجازی گردیده اند که این امر علاوه بر ایجاد اختلال در رسیدن به اهداف مهم در زندگی، می تواند به گسست خانواده ها منجر شود. بنابراین برای استفاده از این فضا لازم است مدیریت مشخصی در مصرف رژیم رسانه‌ای مانند صیانت حريم به وجود بیاید و به همین دلیل ضروری است مباحثی از سواد رسانه‌ای را بیاموزیم تا بتوانیم این فضا را برای رسیدن به اهدافمان کنترل کنیم. بحث امنیت و مخاطرات ممکن در این فضا نیز از الزامات دیگریست که برای رفع و تسلط بر آن‌ها نیاز به کسب آگاهی و مهارت داریم.ونمی شود با ولنگاری برفضای مجازی حکمرانی نمودپس لازم است همگان برای حفاظت از حريم پای کار بیاییند.
 
وی در پایان از ۳۰عنوان برنامه در هفته بسیج خبرداد وافزود این برنامه ها درقالب ۹۰۰برنامه در بخش های مختلف خدمات‌رسانی و جهاد تبیین با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج پیش‌بینی شده که در هفته بسیج به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سید
سلام .خسته نباشید .دست اختلاسگران و دزدان را از بیت المال قطع کنید مملکت درست میشه . بسیجی جانباز
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴