تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۶۶۱۸۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با بیان اینکه طی هفته بسیج بیش از ۱۷۰۰ برنامه کوچک و بزرگ برگزار خواهد شد؛ گفت: امروز مطالبه به حق مردم، خدمت صادقانه مسئولان است.
۰
plusresetminus
برگزاری ۱۷۰۰ برنامه طی هفته بسیج در مرکز مازندران/مطالبه به‌حق مردم خدمت صادقانه مدیران است
به گزارش بلاغ؛ سیدابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک یادگار ماندگار امام راحل است که تا امروز در تمامی عرصه‌ها نقش ملموس و اثرگذار بوده است. 

وی افزود: واژه‌هایی مثل شهادت، رشادت و ایثار همواره در دل بسیج بوده و امروز هم این الگوها متبلور است و این فرهنگ بسیجی برگرفته از اسلام ناب در هر کجای این دنیا تکثیر شد در برابر ظلم و استکبار ایستاده است.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج ساری خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی تفکر رهایی ملت‌ها از زیر بار استکبار و ظلم و ستم است.

این مسئول ادامه داد: بسیج به هیچ جناحی وابسته نیست و نه چپ می‌شناسد و نه راست لذا امروز همین راه را دنبال می‌کند؛ تنها دلدادگی بسیج به خط و منش نظام و اطاعت از ولایت فقیه است.

شریفی عنوان کرد: شاخصه کار جهادی و خدمت بی منت در بسیج همواره متبلور است و گواه این ادعا در پروژه‌های محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مشهود است.

وی بیان کرد: ۱۲ خانه‌های محروم و افراد کم بضاعت طی هفته بسیج در مرکز استان افتتاح خواهد شد که با مشارکت بسیاری از دستگاه‌های متولی و بسیج محقق شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری مطرح کرد: دو میلیارد تومان لوازم تحریر در آستانه بازگشایی مدارس در مرکز مازندران تهیه و بین دانش‌آموزان بی بضاعت توزیع شد.

شریفی افزود: بیش از ۱۷۰۰ برنامه کوچک و بزرگ فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اردویی و افتتاح پروژه‌ها با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در مرکز استان انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: قرارگاه محله مهدوی با هدف رونق مساجد و هم افزایی همه اقشار در سطح شهرستان دنبال خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری اشاره کرد: اتفاقات اخیر در کشور که دنباله فتنه سال‌های گذشته بوده است و متاسفانه خباثت برخی‌ها از درون و معاندین و دشمنان از بیرون این فضای موجود  را رقم زده است که قطعا تمامی این تهدیدها برای کشور فرصت است.

شریفی گفت: کشور ما هرگز از این حوادث نه ترسیده  و نه می‌ترسد و در این حوادث، سره از ناسره تشخیص داده می‌شود.

وی متذکر شد: آزادی مشروع در اسلام همواره مورد حمایت بوده اما آزادی همراه با بی بندوباری با آرمان‌های انقلاب و اسلام کاملا در تضاد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خاطرنشان کرد: شهدای زن فراوانی در دوران دفاع مقدس تقدیم این کشور کردیم، کما اینکه در جنگ فرهنگی و جنگ نرم نیز زنان ما حضور پررنگ دارند.

شریفی تاکید کرد: باید صف فریب خوردگان و معاندین و مغرضان به انقلاب جدا شود وافرادی که در کشور به آسیب سرمايه عمومی می‌پردازند قطعا از معاندین هستند.

وی ادامه داد: چرا ترور بزدلانه انجام می‌دهند تا متاسفانه کودک بیگناه ما در حرم شاهچراغ و نقاط دیگر کشور به شهادت برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری بر لزوم مدیریت بستر فضای مجازی تاکید کرد و گفت: برخی از این خسارت‌ها جبران ناپذیر است اما نا امید نیستیم و با تلاش جهادی می‌توان جبران کرد.

شریفی افزود: ما دارای سبقه تاریخی بزرگی هستیم و آن وجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور است.

وی عنوان کرد: امروز مطالبه به حق مردم، خدمت صادقانه مسئولان است و انتظار مردم خدمت شبانه‌روزی مدیران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری تصریح کرد: سنگ‌اندازی همواره وجود دارد و در دریای انقلاب بسیاری از ناپاکی‌ها در موج اتفاقات، کنار می‌روند و راه نجات‌بخش اطاعت از ولی فقیه است.

شریفی گفت: حوادث پی در پی سالیان اخیر گواه بر دوراندیشی مقام معظم رهبری دارد و لذا نقش اصحاب رسانه در تبیین سخنان مقام معظم رهبری و نیز تبیین و روشنگری اتفاقات و کاهش گسست بین نسلی بسیار مهم و گره گشا است.

وی یادآور شد: در ۵ آذر مصادف با روز بسیج، رزمایش اقتدار بسیج در مرکز استان برگزار خواهد شد که با حضور بسیجیان سراسر اقشار همراه خواهد بود و با حضور میدانی خود نشان خواهند داد که تا پای جان پای انقلاب و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴