تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۶۶۱۸۱
استاندار مازندران با بیان اینکه نخستین اتوبوس تفریحی و دریایی ساحلی خزر در مازندران در بندر نوشهر پهلو گرفت، گفت: کشتی‌های مسافربری در دریاهای مازندران به‌عنوان کریدور بین استان‌های شمالی گلستان، مازندران وگیلان به زودی راه اندازی می‌شود.
۰
plusresetminus
کشتی‌های مسافربری در دریاهای مازندران به‌زودی راه‌اندازی می‌شود
به گزارش بلاغ؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران با بیان اینکه نخستین اتوبوس تفریحی و دریایی ساحلی خزر در مازندران در بندر نوشهر پهلو گرفت، گفت: یکی از رویاهای بشر در زندگی، سفرهای آبی بوده و امروزه با توجه به امکانات مدرن کشتیرانی، این مهم انجام شده است.

وی با اشاره به این که کشتی جدید تفریحی دریای خزر نیز این امکان را برای همه مسافران شمال و شمال نشینان فراهم می آورد، ادامه داد: با رایزنی استاندار مازندران این کشتی وارد استان شده و به زودی شروع به فعالیت می کند.

حسینی پور با اشاره به اینکه اجرای طرح گردشگری دریایی و حمل و نقل دریایی هم جزو مهمترین راهبردهایی بود که از شروع به کار استاندار جدید طی یک سال گذشته تا اکنون مورد پیگیری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: از آن زمان تاکنون رایزنی های فراوانی با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با سرمایه گذاران مختلف صورت گرفت که در نهایت اتوبوس تفریحی و دریایی آب های ساحلی خزر در استان مازندران با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی وارد بندر نوشهر شد و به زودی برای استفاده گردشگران خارجی و داخلی به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان، تاکید کرد: کشتی های مسافربری در دریاهای مازندران بعنوان کریدور بین استانهای شمالی گلستان، مازندران وگیلان به زودی راه اندازی می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴