تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۶۶۱۶۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به بی‌توجهی بازاریان به فراخوان تعطیلی معاندان در روزهای اخیر گفت: دشمن در دعوت اصناف به اعتصاب در استان دچار اشتباه محاسباتی شده است.
۰
plusresetminus
اشتباه محاسباتی دشمن در مازندران/نقش محوری بازاریان در اعتلای جریان دینی کشور
به گزارش بلاغ، روح‌الله سلگی در جمع روسای اصناف و اتحادیه های صنفی این استان اظهار کرد: بازاریان از ابتدای انقلاب تا کنون نقش محوری در اعتلای جریان دینی درسطح کشور داشته است.

 ‏وی با اشاره به بی‌توجهی بازاریان به فراخوان تعطیلی معاندان در روزهای اخیر گفت: دشمن در دعوت اصناف به اعتصاب، دچار اشتباه محاسباتی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: مردمِ سرزمین اهورایی ـ عاشورایی ایران با قرنها سابقه تمدنی، بصیرتر از آنند که توطئه و طراحی تبهکاران و جنایتکاران را در تبدیل کردن ایران به بحرانی‌ترین و ناامن‌ترین منطقه خاورمیانه تشخیص ندهند.

سلگی با تشریح نقشه شوم دشمنان برای تجزیه کشور یادآور شد: امروز هدف دشمنان و معاندان  جز تفرقه، سوریه‌سازی و  ایجاد جنگ قومی و قبیله‌ای در ایران نیست.مخالفان و معاندان امروز ملت ایران، عصاره همه تبهکاران و جنایتکاران تاریخ هستند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی رسانه‌های انگلیسی و سعودی در این جنایت‌ها و ترورهای اخیر افزود: ارسال سلاح‌های جنگی  به استانها و آمار بالای کشف سلاح توسط نیروی انتظامی نشان از نقشه های شوم معاندان کوردل علیه کشورمان دارد.

به گفته وی طی یک هفته اخیر دو محموله سلاح شامل ده‌ها قبضه اسلحه جنگی در ورودی‌های استان مازندران  کشف و ضبط شده است.

 وی تصریح کرد: قربانیان این سلاح‌های ارسالی دشمنان به کشورمان بسیجیان و حافظان امنیت هستند و  هم جوانانی که در تجمعات حضور پیدا می‌کنند.

‏رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران  گفت: دشمنان می‌خواهد اتحاد ملت متمدن ایران را دچار چالش کرده و در گام بعد تجزیه ایران را در پیش بگیرند.

گفتنی است در این نشست تعدادی از روسای اصناف مازندران به نمایندگی از بازاریان و همکاران صنفی خود بر لزوم مقابله با توطئه شوم استکبار و حفظ اتحاد و انسجام ملی برای عبور از شرایط  فعلی تاکید کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
دشمن، محاسبات بلد نیست چون تا کلاس ششم بیش‌تر نخونده!