تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۶۶۱۵۹
نماینده ولی فقیه در مازندران به اغتشاشات اخیر کشور و بازی عوامل فریب خورده استکبار در زمین دشمن اشاره کرد و خطاب به آشوبگران گفت: چند روز دیگر آمریکا از اریکه قدرت کنار می‌رود و مجبور است با قدرت نرم ایران اسلامی بسازد و با آن مذاکره کند.
۰
plusresetminus
قدرت نرم ایران اسلامی چالش پیش روی آمریکا است
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه ساری اظهار کرد: همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست.

 نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه انسان با تقوا آینده نگری می کند، افزود: انسان با تقوا به عمل تکیه می کند و با آرزو ادامه را نمی دهد.

وی با بیان اینکه اگر کسی در عمل کوتاهی می کند و فقط به آرزوهایش دلخوش است از آرزوی تنها منفعتی به شخص نمی رسد، گفت: آرزوی پولداری بدون کار و تلاش به جایی نخواهد رسید.

امام جمعه ساری ضمن تحسین عملکرد فعالان مسجد امام حسن عسکری(ع) بلوار کشاورز ساری برای اداره تریبون نمازجمعه این هفته مرکز مازندران، ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید اندرزگو این مسجد با همراهی امام جماعت و هیات امنا اقدامات جهادی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی ارزشمندی رقم زده اند که قدردان نگاه جهادی و انقلابی این فعالان مسجدی هستیم.

 وی به روز روشندلان اشاره و برلزوم تکریم و همراهی با این قشر تاکید کرد و گفت: هفته بسیج را نیز پیش رو داریم. بخشی از امنیت جامعه به همت بسیجیان تامین می شود که قدردان حضور علمی و جهادی این قشر در عرصه های مختلف هستیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه ۲۹آبان ۵۷ را می‌توان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی در ساری دانست، تصریح کرد: این رخداد تأثیر شگرفی در شکوفایی بیشتر حرکت انقلابی مردم داشته و مسیر انقلاب را در این شهر هموار کرد. صبح ۲۹آبان نیروهای انقلابی در مسجد رضاخان خیابان نادر اجتماع کردند. و شهیدان احمد ثمربخش، عزیز‌الله گلمایی، عزت‌الله رهنما قوچه و محمود علامه در این قیام تاریخی جان شیرین خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی برلزوم عضویت در پایگاه های مقاومت بسیج تاکید کرد و گفت: عضویت در بسیج و پیروی از تفکر بسیجی باید برای همگان افتخار باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه نظم جهانی تک قطبی به سمت نظم جهانی جدید بیش از چند قطب می رود که دشمنان اسلام نیز به این امر معترف هستند،‌ افزود: مفتخریم بگوییم که امروز به پشتوانه رهبری و مردم، جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب های تعیین کننده قدرت در دنیا است.

وی به اغتشاشات اخیر کشور و بازی عوامل فریب خورده استکبار در زمین دشمن اشاره و خطاب به آشوبگران بیان کرد: چند روز دیگر آمریکا از اریکه قدرت کنار می‌رود و مجبور است با قدرت نرم ایران اسلامی بسازد و با آن مذاکره کند.

نماینده ولی فقیه درمازندران تاکید کرد: در آینده ای نزدیک قدرت نوظهور ایران اسلامی از قدرت‌های تعیین کننده‌ای است که سیطره جهانی ابرقدرتی آمریکا را به چالش خواهد کشید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴