کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا خبر داد:

برگزاری ۶ اردوی جهادی در دهستان‌های محروم و کم‌برخوردار ساری

28 آبان 1401 ساعت 9:05

مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از برگزاری ۶ اردوی جهادی در روستاهای کردمیر، اراء، قلعه سر و مالخواست خبر داد.


به گزارش بلاغ، عادل الندانی مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا اظهار کرد: ظرفیت های گروه های جهادي همچنان یکی از اولویت های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در دهستان های محروم و کم برخوردار است.

وی افزود: با محوریت گروه های جهادی ۴ اردوی جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی دانشگاه های فرهنگیان و آزاد اسلامی ساری و همچنین گروه جهادی کارکنان اداره بهزیستی شهرستان ساری و یک گروه جهادی در قالب پیک امید متشکل از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دهستان پشتکوه برگزار شد.

الندانی در ادامه افزود: در اردوی جهادی اداره بهزیستی ساری کارشناسان حوزه های مختلف این اداره به خدمات رسانی به اقشار تحت پوشش و سایر اهالی پرداختند که با استقبال اهالی این روستا مواجه شد و البته در این بین باید از زحمات جناب آقای صادقی شورای محترم این روستا که بستر روستا را برای حضور هر چه بهتر این گروه فراهم نمود، تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به حضور گروه های جهادی بسیج دانشجویی در روستاهای کردمیر و اراء و قلعه سر و مالخواست، گفت: این گروه های نیز به تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی این مدارس پرداختند. از زحمات مدیران این مدارس نیز تقدیر و تشکر می‌شود.

مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا حضور گروه جهادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در قالب پیک امید در روستای مالخواست بسیار ارزشمند خواند و اشاره کرد: در این اردوی علمی و آموزشی و فرهنگی و سرگرمی؛ گنبد آسمان نمای نجوم، سفال گری، نقاشی، قصه گویی، کار با چاپ و کاردستی به دانش آموزان در حسینیه این روستا آموزش داده شد.

الندانی ضمن اشاره به موضوع مهم فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اشاعه ی این فرهنگ در بین قشر نونهال و نوجوان در سطح روستاها از برگزاری اولین جشنواره کتابخوانی با مشارکت گروه های جهادی بسیج دانشجویی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، سازمان بسیج سازندگی استان و آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در روستاهای کردمیر، اراء، کوات، قلعه سر و مالخواست خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به مدت یکماه در این روستاها برگزار خواهد شد و اصلی ترین هدف برگزاری آن نیز ترغیب و تشویق این عزیزان به فرهنگ کتابخوانی می باشد. در پایان نیز به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود، ضمن اینکه دو کتاب در مقاطع سنی ابتدایی و راهنمایی بین دانش آموزان توزیع شد.

وی اظهار داشت: جشنواره کتاب و کتابخوانی در سطح سایر دهستان های محروم و هدف قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا برگزار خواهد شد. همچنین وی در پایان استفاده از ظرفیت های همه ی گروه های جهادی را یکی از اولویت های اصلی این قرارگاه خواند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 466156

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/466156/برگزاری-۶-اردوی-جهادی-دهستان-های-محروم-کم-برخوردار-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com