فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا اعلام کرد:

اجرای ۱۱۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان نکا

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۶۶۱۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: یکی از ثمره‌های بسیج، امنیت است، امروز در کنار بخشی کوچکی از اقدامات ضد انقلاب، آرامش در جامعه حاکم است که از برکات وجود بسیج در جامعه می‌باشد، یکی دیگر از ثمره‌های بسیج را حضور جهادگران در بلابای طبیعی می‌توان اشاره کرد.
۰
plusresetminus
اجرای ۱۱۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان نکا
به گزارش بلاغ در آستانه فرارسیدن هفته بسیج، علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: بر اساس اعتقادات دینی و طبق فرموده امام خمینی(ره) بسیج لشکر مخلص خداست و در جای دیگر نیز بسیج را به شجره طیبه تشبیه فرموده است.

وی افزود: خداوند متعال در سوره ابراهیم قرآن کریم بسیج را در اصول خود ثابت قدم و آسمانی، به فکر خدمت به مردم و آبادسازی مردم دنیا دانسته و در ادامه آیات الهی، بسیج را دارای ثمراتی ازجمله نعمت ولایت‌پذیری بر می‌شمارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا اذعان کرد: یکی دیگر از ثمره‌های بسیج، امنیت است، امروز در کنار بخشی کوچکی از اقدامات ضد انقلاب، آرامش نسبی در جامعه حاکم است که از برکات وجود بسیج در جامعه می‌باشد همچنین یکی دیگر از ثمره‌های بسیج را حضور جهادگران در بلای طبیعی می‌توان اشاره کرد.

این مسئول اشاره کرد: قرآن کریم می‌فرماید که ای کسانی‌که ایمان آوردید، می‌خواهید شما را به یک تجارتی وعده دهم که از عذاب الیم قیامت در امان باشید، بنده تعبیر این تجارت پر سود را عضویت در بسیج می‌دانم، همه این دنیا تجارت است.

وی افزود: آنانی که زیر پرچم طاغوت هستند نیز تجارت می‌کنند و آنانی که زیر بیرق توحیدی می‌باشند نیز تجارت می‌کنند اما فرق بین این دو در نوع عملکرد است، داعش یک عنصری است که در زیر پرچم طاغوت تجارت می‌کند یا کسانی که در همین ایام اخیر طلبه‌کشی کردند.

نجفی ادامه داد: اما کسانی که در زیر بیرق توحیدی هستند، جاودانه می‌شوند و در تمامی محافل نامشان را می‌برند و مهم‌ترین نکته موجود آخرت است که به معنای والای عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ می‌رسند، یعنی در نزد خداوند متعال روزی می‌خوردند، امثال شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید طوسی، شهید بردبار و…. همه اینا تجارت پر سود به واسطه حضور در مکتب بسیج کردند.

وی در ادامه تصریج کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا در هفته بسیج ۱۱۰ عنوان برنامه بر اساس روزشمار در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، تبیینی، عمرانی، در دستور کار قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا اظهار کرد: از جمله برنامه‌های موجود در هفته بسیج به غبار روبی گلزار شهدا، افتتاح یادمان شهدا، دعای ندبه شهرستانی، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح پنج مسکن محرومین، یادواره شهدا و علمای منطقه و چهلم شهدای شاه‌چراغ و…را می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲