فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر عنوان کرد:

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه طی هفته بسیج در نوشهر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۴۶۶۱۴۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به مدت یک هفته در جهت محرومیت زدایی توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی از جمله برنامه هفته بسیج است.
۰
plusresetminus
اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه طی هفته بسیج در نوشهر
به گزارش بلاغ، مهرداد ابراهیم پور در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد،ابا بیان اینکه خبرنگاران به عنوان افسران جبهه رسانه ای در مقابل حجمه های رسانه ای دشمن هستند، اظهار کرد: در این عرصه که عرصه مبارزه تمام عیار است بیشترین بُعد مربوط به فضای مجازی است.

وی به فلسفه وجودی بسیج اشاره کرد و افزود: شجره طیبه بسیج برآمده از نگاه هستی شناسانه و باور تمام و کمال حضرت امام به مردم بود که حضرت آقا از آن به عنوان مردم سالاری دینی یاد می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با تاکید براینکه حضرت امام به حضور مردم در اداره جامعه اعتقاد و باور داشت، بیان کرد: انقلاب اسلامی از همان ابتدا به عنوان چالش بزرگی برای نظام بین الملل مطرح بود زیرا نظامی که آنها طراحی کرده بودند نظامی  وابسته به شرق و غرب بود،اما نظام جمهوری اسلامی نه وابسته به غرب  و وابسته به شرق بود.

ابراهیم پور با بیان اینکه حضرت امام برای نفی و خنثی کردن مکاتب شرق و غرب به الگوی موفقی چون پای کار آمدن مردم رسیده بودند، تصریح کرد: از این بابت دشمنان انقلاب اسلامی تمام قد  برای زمین زدن انقلاب  پای کار آمدند.

وی حضور موفق  بسیج در هشت سال دفاع مقدس را به عنوان اولین و جدی ترین تجربه بسیج دانست و گفت: بعد از دفاع مقدس نیز حضور بسیج در دوران سازندگی، مسائل مختلف اجتماعی کشور و دوران کرونا چشمگیر بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر حضور و فعالیت بسیج را در تبدیل تهدیدها به فرصت مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: در دوران کرونا کسانی که از نظر اقتصادی و معیشتی دچار مشکل شدند این بسیج بود که در کنار خیرین پای کار آمد و به آنان کمک کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیج مختص جغرافیای کشور نیست بلکه در کشورهای مختلف از این شجره طیبه الگو برداری شده است، افزود: در کشورهایی همچون عراق، سوریه و یمن در مبارزه با استکبار کاربرد داشته است.

ابراهیم پور در ادامه با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران نامگذاری شده است، افزود: بسیج متعلق به یک نهاد یا ارگان خاصی نیست بلکه یک تشکل مردمی است بنبراین باید همه آحاد مردم و مسئولان پای کار باشند.

وی از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به مدت یک هفته در جهت محرومیت زدایی توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی از جمله برنامه هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر ادامه داد: افتتاح گلزار شهدا، کمک های مومنانه،  مسکن مددجویی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری دوره های آموزشی، افتتاح یادمان شهدای گمنام، اردوهای جهادی، المپیاد ورزشی فرهنگی، اجتماع پرشور بسیجیان بخشی از برنامه های هفته بسیج شهرستان نوشهر است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲