تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۶۶۱۱۵
طرح دروغین کشته سازی رسانه های معاند امروز چهارشنبه و این بار با شایعه کشته شدن سه الی چهار جوان در شهرستان تنکابن ادامه یافت که معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران آن را تکذیب کرد.
۰
plusresetminus
ادامه کشته‌سازی مضحک رسانه‌های معاند این‎‌بار در تنکابن/سه عملیات جعلی در مازندران در ۲۴ ساعت گذشته
به گزارش بلاغ؛ روح الله سلگی در گفت‌وگو با خبرنگاران کشته سازی را از جمله استراتژی‌های دشمن در جریانات اخیر برشمرد و از خانواده‌ها خواست تا مراقبت و کنترل بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

وی ادامه داد: استراتژی دشمن این است که به رغم آنکه کشته‌ای وجود ندارد، اما با انتخاب جوانان و نوجوانان مظلوم و معصوم که براثر حوادث طبیعی و یا تصادف جان باختند، پروژه کشته سازی را دنبال کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه برخی کشورهایی که هنوز انتخابات را تجربه نکردند، ادعای نسخه نویسی دموکراسی دارند، به انتشار اسامی مختلفی مبنی بر کشته‌های حوادث اخیر در تنکابن اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد صاحبان بسیاری از اسامی منتشر شده زنده بوده ولی دشمن به دنبال آن است با بهره گیری از دروغ به جریان اغتشاشات معدود دامن زده و می‌خواهد با دروغ‌های بزرگ یک عده را فریب دهد.

سلگی با اظهار اینکه در دراز مدت جریان رذل و دروغ پردازی معاندان بیشتر مشخص می‌شود، گفت: مدرن ترین و پیچیده‌ترین جنگ‌های رسانه‌ای عصر کنونی را علیه ملت ایران نمایش درآوردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه شکاف انقلاب مجازی با واقعیت صحنه مشهود است، کشتن نوجوانی در تنکابن را دروغ رسانه‌های معاند خواند.

عضو شورای اطلاع‌رسانی مازندران نیز گفت: رسانه‌های ضد ایرانی برای زنده نگه داشتن خط آشوب در فضای مجازی در ۲۴ساعت گذشته سه خبر جعلی در رابطه با کشته شدن افراد در مازندران منتشر کردند.

سینا قربانی افزود: لایه های میانی رسانه های ضدایرانی در ۲۴ ساعت گذشته تمام امکانات و توان خود را با هدف تولید و توزیع اخبار جعلی به میدان عملیات رسانه ای آوردند.

وی ادامه داد: هدف رسانه های ضد ایرانی و لایه های عملیاتی و ربات‌محور آنان این است تا با توزیع گسترده اخبار جعلی ضمن اینکه خط آشوب را در فضای مجازی در ذهن کاربران حفظ کنند، سطح خشونت فردی را نیز می‌خواهند افزایش بدهند.+

عضو شورای اطلاع رسانی مازندران تصریح کرد: رسانه های ضد ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته مدعی شده اند افرادی به نام های معین وحید مقدم، میلاد سعیدی و محمدرضا فروتن کشته شده اند.

قربانی افزود: این در حالی است که همانطور که معاون سیاسی استاندار مازندران پیشتر اعلام کرده است هیچ فردی در شهر تنکابن کشته نشده است.

وی ادامه داد: لایه های میانی رسانه های ضد ایرانی در فضای مجازی با انتشار عکس یک فرد، سه نام را با یک عکس به عنوان کشته شدگان در مازندران منتسب و اعلام کردند.

عضو شورای اطلاع رسانی مازندران بیان کرد: طبق اطلاعات اعلامی از سوی مسئولان بهداشت و درمان، معین وحید مقدم فردی است که بر اثر سوختگی در بیمارستان شهید زارع ساری بستری است، میلاد سعیدی فردی است که در حال زندگی عادی خود است و محمدرضا فروتن نیز فردی است که در تاریخ ۲۳ آبان سال جاری بر اثر تصادف فوت کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴