تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۶۵۸۷۰
مسئولان آموزش و پرورش و بیمارستان شهرستان نور در گفت‌وگو با بلاغ درباره مسمومیت تنفسی تعدادقابل توجهی از دانش آموزان دبیرستان حضرت معصومه(س) توضیحاتی ارائه کرده و به شایعات پایان دادند.
۴
plusresetminus
توضیحات آموزش و پرورش و بیمارستان نور درباره اتفاق امروز دبیرستان حضرت معصومه(س)/حال دانش‌آموزان خوب و از بیمارستان مرخص شدند
به گزارش بلاغ؛  بنا بر اخبار رسیده به بلاغ، امروز یکی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س) شهرستان نور در زمان مدرسه از اسپری فلفل میان دانش‌آموزان استفاده کرد که منجر به مسمومیت تنفسی تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان این مدرسه شد. 

بیش از 35 نفر از دانش آموزان این مدرسه به دلیل مشکل تنفسی بر اثر استنشاق اسپری فلفل، به بیمارستان منتقل شدند.
 
حسن ولی‌پور سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نور در این باره به خبرنگار بلاغ گفت: امروز حوالی ساعت 11 در زمانی که دانش‌آموزان پس از زنگ تفریح وارد کلاس شدند در یکی از کلاس‌ها دانش‌آموزان با مشکل تنفسی مواجه شدند.

وی افزود: دانش‌آموزان پس از استشمام بوی بد، سرفه و سوزش گلو بلافاصله از کلاس درس خارج شده و همکاران ما آن‌ها را به سمت حیاط مدرسه هدایت و بلافاصله با اورژانس 115 تماس گرفتند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نور، خاطرنشان کرد: ما به جهت اطمینان خاطر از سلامت تمام دانش آموزان اصرار به انتقال دانش‌آموزان به بیمارستان کردیم که به لطف خدا، حال عمومی تمامی این دانش آموزان خوب است.

این مسئول ادامه داد: تا بدین لحظه، بخش عمده‌ای از این دانش آموزان مرخص شدند.

ولی‌پور تاکید کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که دو الی سه دانش آموز در این ماجرا دست به شیطنت زدند.

وی اعلام کرد: جزییات ماجرا در دست بررسی است و قطعا با دانش آموز یا دانش‌آموزان خاطی نیز برخورد خواهد شد.

سرپرست آموزش و پرورش نور، تصریح کرد: پیرو بررسی‌های بعمل آمده و مشاهده دوربین‌های مداربسته انجام گرفته، برخی شایعات مبنی بر اینکه کسی از بیرون مدرسه فردی اقدام به این کار کرده است اصلا صحت ندارد و صریحا تکذیب می‌کنم.

مهدی عابدینی رئیس بیمارستان شهرستان نور نیز در این باره به خبرنگار بلاغ گفت: به دلیل مشکلات تنفسی بر اثر استشمام در یکی از دبیرستان‌های دخترانه نور حدود 38 دانش آموز به این بیمارستان انتقال داده شد.

وی افزود: تا بدین لحظه 35 دانش آموز به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

رئیس بیمارستان شهرستان نور خاطرنشان کرد: سه دانش آموز باقیمانده نیز در بیمارستان بستری هستند که تا ساعاتی دیگر با اقدامات انجام گرفته درمانی، مرخص خواهند شد.

به گزارش بلاغ، والدین دانش آموزان بعد از اطلاع از این اتفاق خودشان را به بیمارستان رساندند و پس از مرخص شدن دانش آموزان از بیمارستان، فرزندانشان را همراهی کردند.

مسئولان مدرسه و آموزش و پرورش شهرستان نور به دنبال فرد خاطی هستند که بعد از بررسی های انجام شده اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
Asal♡
منم تو این مدرسه بودم هنوزم چندتا از دوستام بیمارستان هستند
سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰