مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران خبر داد:

برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۶۵۸۶۰
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.
۰
plusresetminus
برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج
به گزارش بلاغ، محمد نوری مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و اظهار داشت: این رویداد ۴۸ ساعته به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آبان در استان مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد با مشارکت اقشار بسیج برگزار می‌شود، افزود: این رویداد تخصصی در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود و داوطلبین می‌توانند در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، در سایت رویداد ثبت نام کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران گفت: امسال، در کنار رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، رویداد مردم‌پایه نیز برگزار می‌شود و عموم مردم تا ۲۰ آبان فرصت دارند در سه بخش کلیپ و ویدئوهای موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی و عکس و عکس‌نوشت آثار خود را ارسال کنند و بسیجیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد، به سایت جامع امین به آدرس: https://amin-site.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال بسیجیان استان از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است؛ عنوان کرد: در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأهایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می‌توان این خلأها را به حداقل رساند.

نوری خاطرنشان کرد: جدا از اینکه با تولیدکنندگان برتر جهت تجاری سازی محصولات، قرارداد بسته می‌شود و برگزیدگان این رویداد برای شرکت به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما