تاریخ انتشارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۶۵۸۴۴
براساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی،۱۱ شهرستان مازندران آبی و ۱۱ شهرستان هم زرد شد.
۰
plusresetminus
۱۱ شهرستان مازندران آبی و ۱۱ شهرستان زرد/بستری‌ها به ۵۶ نفر رسید
به گزارش بلاغ، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۱۳ آبان ماه، ۱۱ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی و ۱۱ شهرستان استان هم در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان‌های نکا، گلوگاه، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، محمودآباد، چالوس، کلاردشت و عباس آباد در وضعیت زرد کرونایی هستند.

شهرستان‌های بهشهر، میاندورود، سیمرغ، آمل، بابل، بابلسر، فریدونکنار، نور، نوشهر، تنکابن و رامسر هم در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

در شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و در این مدت ۲۱ بیمار کرونایی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران ۵۶ نفر است که از این تعداد ۱۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در این مدت موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۲۰ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت در حوزه این دانشگاه، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۵۲نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۱۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۲مورد جدید بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه ثبت شده گفت: در این مدت یک مورد ترخیصی بیمار کرونایی ثبت شده است.

سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد یک بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری اند.

وی گفت: شبانه روز گذشته، موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشد.

تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات الزامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰