تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۶۵۸۱۰
رئیس مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور با بیان اینکه این شکوه و حضور حماسی مردم ایران اسلامی، پیام روشنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده است؛ گفت: اغتشاشات اخیر صرفا تنها شلوغ کاری خیابانی نیست، بلکه جنگ ترکیبی و توطئه براندازی است که آمریکا و ایادی‌ آن‌ها سال‌ها تمرین و برنامه ریزی کردند.
۰
plusresetminus
پیام روشن حضور حماسی مردم در 13 آبان به دشمنان انقلاب/اغتشاشات اخیر جنگ ترکیبی و توطئه براندازی بود
به گزارش بلاغ؛ حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در مراسم راهپیمایی روز سیزدهم آبان‌ماه با اشاره به  ۳۱ هزار شهید دانش‌آموز انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: این شکوه و حضور حماسی مردم ایران اسلامی، پیام روشنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده است.

وی با برشمردن افتخارات لشکر ۲۵ کربلا استان و چهره‌های بزرگ علمی و دینی مازندران، گفت: حفظ انقلاب اسلامی رسالت سنگینی است که بر دوش مسؤولان، فرهیختگان و دلسوزان نظام است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه چه بسیار در تاریخ گروه کم بر گروه اکثریت به اذن خداوند پیروز شدند؛ خاطرنشان کرد: یکی از این نمونه‌ها در دوران نسل ما رخ داده است و بزودی وارد 44 سالگی انقلاب اسلامی می شویم، این انقلاب ۴۴ سال در برابر استکبار ایستادگی کرده است، دشمنان از همه ترفندها و شیوه‌ها برای غلبه و براندازی بر کشور ما استفاده کردند و کمترین نتیجه را به دست آورده است و این ثمره مقاومت و ایستادگی است.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، ادامه داد: این اغتشاشات صرفا تنها شلوغ کاری خیابانی نیست، بلکه جنگ ترکیبی و توطئه براندازی است که آمریکا و ایادی‌ آن‌ها سال‌ها تمرین و برنامه ریزی کردند، صحنه‌گردان اصلی این اغتشاشات، آمریکا و ایادی‌ آن‌ها هستند، البته از تهاجم فرهنگی، نانو فرهنگی که رهبر انقلاب بارها و بارها قبلاً هشدار داده است نباید غافل بشویم که برخی مسؤولان در این زمینه غفلت کردند و این غفلت، آسیبش را در این دست از اتفاقات مشاهده می‌کنیم.

وی در ارتباط با حضور سلبریتی‌ها و دامن زدن آن‌ها به اغتشاشات، اظهار کرد: این افراد شهره که با پول این مملکت به نام و نانی رسیدند و در حال حاضر به آرمان‌های مردم پشت کردند این افراد خائن به مردم و انقلاب هستند و ملت ایران خیانت این افراد را هرگز فراموش نخواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرآیند زیرساختی این اغتشاشات، یادآور شد: جای سوال است که امریکا در حالی که مشغول رایزنی در موضوع برجام است صحنه گردان این اتفاق می شود؛ رمز و راز اغتشاشات در این است که آمریکا سه چالش و شکست را پشت سر گذاشته است که عبارت است از اینکه اولا رقبای این کشور به آن اعتنایی ندارند، دوما هژمونی قدرت این کشور در سراشیبی سقوط گرفته است و سوما قدرت پوشالی آمریکا در حال شکست است.

وی ادامه داد: دوستان آمریکا به این کشور دیگر اعتماد ندارند و آمریکا نفوذ ایران را می‌خواست در منطقه قطع کند اما اکنون اعتراف کرده که نتوانستند و بر عکس، ایران محور مقاومت در منطقه شده و کشورهای همسایه ایران جبهه مقاومت تشکیل دادند و  طرح‌های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است.

میرتاج‌الدینی با اشاره به قدرت اقتصادی کشورهای رقیب آمریکا، افزود: ایران به یک ضلع ثابت هندسه اقتصادی دنیا مبدل شده است و با حضور ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای، دنیا از حالت تک قطبی خارج کرده و آمریکایی‌ها این موضوعات را در بررسی‌های آسیب‌شناسی درون خویش اذعان کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایران، قدرت تسلیم ناپذیر در برابر امریکا است و در جهان قدرت‌های تسلیم ناپذیری با محوریت ایران شکل گرفته که آمریکا تلاش دارد هیمنه این قدرت را  که در برابرش شکل گرفته را بشکند اما کور خوانده است.

پایان پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴