کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

دستگیری دلال اداری با ۱۵ میلیارد کلاهبرداری در ساری

9 آبان 1401 ساعت 22:47

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری دلال اداری با ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال کلاهبرداری در ساری خبر داد.


به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی از دستگیری دلال اداری با بیش از ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری در ساری خبر داد و گفت: در پی مرجوعه قضای مبنی بر کلاهبرداری از سه نفر از شهروندان در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، پس از بررسی‌های همه جانبه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، متهم که با وعده دلالی در امورات اداری و بانکی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد شناسایی شد.

میرزایی با بیان اینکه متهم داری سوابق متعدد کلاهبرداری در این زمینه نیز بوده است، اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی، این کلاهبردار حرفه‌ای را در اقدامی عملیاتی به دام انداختند.

این مقام انتظامی مازندران بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی علاوه بر کلاهبرداری با شیوه خرید گوشی، خودرو و تغییر کاربری زمین به کلاهبرداری از ۱۰ نفر از شهروندان مجموعاً به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: برای انجام امورات اداری، بانکی و هرگونه معاملات تجاری و … حتماً از طریق مراحل قانونی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 465713

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/465713/دستگیری-دلال-اداری-۱۵-میلیارد-کلاهبرداری-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com