فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

دستگیری دلال اداری با ۱۵ میلیارد کلاهبرداری در ساری

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۴۶۵۷۱۳
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری دلال اداری با ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال کلاهبرداری در ساری خبر داد.
۰
plusresetminus
دستگیری دلال اداری با ۱۵ میلیارد کلاهبرداری در ساری
به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی از دستگیری دلال اداری با بیش از ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری در ساری خبر داد و گفت: در پی مرجوعه قضای مبنی بر کلاهبرداری از سه نفر از شهروندان در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، پس از بررسی‌های همه جانبه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، متهم که با وعده دلالی در امورات اداری و بانکی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد شناسایی شد.

میرزایی با بیان اینکه متهم داری سوابق متعدد کلاهبرداری در این زمینه نیز بوده است، اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی، این کلاهبردار حرفه‌ای را در اقدامی عملیاتی به دام انداختند.

این مقام انتظامی مازندران بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی علاوه بر کلاهبرداری با شیوه خرید گوشی، خودرو و تغییر کاربری زمین به کلاهبرداری از ۱۰ نفر از شهروندان مجموعاً به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: برای انجام امورات اداری، بانکی و هرگونه معاملات تجاری و … حتماً از طریق مراحل قانونی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما