تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۶۵۱۰۶
قهرمان و نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک به تیم کشتی آزاد صنایع مازندران پیوست.
۰
plusresetminus
حضور یزدانی در لیگ برتر کشتی/ نایب‌قهرمان جهان به صنایع مازندران پیوست
به گزارش بلاغ، حسن یزدانی، قهرمان و نایب‌قهرمان کشتی آزاد المپیک و مسابقات قهرمانی جهان که ماه گذشته در فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ - بلگراد با پذیرش شکست مقابل دیوید تیلور به مدال نقره دست یافت، در لیگ برتر کشتی آزاد حضور خواهد داشت.

یزدانی در این مسابقات که از ۲۲ مهرماه آغاز خواهد شد، قرار شده تا برای تیم صنایع مازندران که مدافع عنوان قهرمانی بوده و هدایتش را هم رضا یزدانی، قهرمان پیشین جهان و آسیا برعهده دارد به روی تشک برود و شنیده شده برای ۲ مبارزه‌ای که در مراحل نیمه‌نهایی و فینال دارد، یک میلیارد تومان دریافتی خواهد داشت.

پیش از این کامران قاسم‌پور، دارنده ۲ عنوان قهرمانی کشتی آزاد جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم با مبلغی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان به تیم انبوه‌سازان هوتن لقب گران‌ترین کشتی‌گیر بیست‌ودومین دوره از لیگ برتر کشتی را در دست داشت که حالا رقیب سنتی‌اش در وزن المپیکی ۸۶ کیلوگرم، این عنوان را از وی ربوده.

رضا یزدانی که حالا سرمربی حسن یزدانی شده، خویشاوندی دوری را هم با این کشتی‌گیر مطرح دارد که از این رو می‌توان گفت فامیل‌ها در لیگ کشتی به هم رسیده‌اند. تیم صنایع مازندران با کشتی‌گیران مطرحی نظیر محمدحسین محمدیان و رحمان عموزادخلیلی در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴