کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا

رسانه‌ها مروج عقلانیت در جامعه باشند/فعالان فضای مجازی تصمیم‌سازان انقلاب را کمک کنند

14 مهر 1401 ساعت 15:37

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه رسانه ها باید عقل گرایی را در جامعه تقویت کنند، گفت: دشمن در حال سوء استفاده از احساسات جوانان است و رسانه ها باید مروج عقلانیت در جامعه باشند.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در آئین افتتاحیه دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی استان مازندران که در شهرستان فریدونکنار برگزار شد،ضمن تبریک سالروز آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(اروحناه فداه) با اشاره به اینکه دشمنان یک جنگ جهانی رسانه ای علیه ایران براه انداختند ، گفت: فعالان عرصه رسانه باید توانمندی و تبحر خاصی در مواجه با بحران های رسانه ای داشته باشند.

مسلمی با بیان اینکه دشمن با بهره گیری از فضای مجازی جنگ نرمی را علیه ایران طراحی کرده است، افزود: فعالان انقلابی فضای مجازی باید طوری عمل کنند که تصمیم سازان انقلاب را یاری کنند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه باید واقعیت ها را در فضای مجازی منتشر کرد، خاطرنشان کرد: انفعال در فضای مجازی باعث شده است تا دشمن برای مهندسی افکار عمومی بر جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان برنامه ریزی کند.

مسلمی با تاکید بر اینکه دشمن جنگ تمار عیاری را در فضای مجازی علیه نظام اسلامی براه انداخته است، اضافه کرد: تنها راه مقابله با سیاه نمایی دشمن در فضای مجازی انتشار حقایق و واقعیت ها است.
 


فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به غفلت و ناآگاهی برخی مسئولین در مسئله فضای مجازی و عدم برنامه ریزی مناسب برای جوانان و نوجوانان، افزود: کسی نمیتواند منکر کارآمدی فضای مجازی شود چرا که یک ابزار کارآمد برای رساندن پیام حق و حقیقت به دنیا است اما همه کشورها بر روی فضای مجازی خود اعمال مدیریت دارند اما متاسفانه در کشور ما فضای مجازی رها شده  است.

مسلمی با تاکید بر اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز قوت در فضای مجازی یک امر حیاتی است، خاطرنشان کرد:باید برای جامعه هدف محتوای درست همراه با ادب اسلامی تولید شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان این مطلب که سطح شبهاتی که در مدارس مطرح شده، سوالاتی است که در دهه اول انقلاب مطرح می شده، گفت: برخی از جوانان و نوجوانانی که در فضای مجازی هستند، تشخیص درستی از حقایق ندارند.

مسلمی سواد رسانه را از نیازهای مهم امروز خانواده ها دانست و افزود:دشمن روی خانواده و مادر تمرکز کرده است.
 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب را بین جوانان تبیین کرد، گفت: دشمن نمیخواهد جوانان  از دستاوردهای انقلاب اسلامی باخبر شوند.

مسلمی با تصریح بر اینکه کشورهای مدعی آزادی خود ناقض آزادی هستند،خاطرنشان کرد: کشورهای غربی بی قانونی را در کشور ما تجویز می کنند اما از بی قانونی در کشورشان بر نمی تابند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه رسانه ها باید عقل گرایی را در جامعه تقویت کنند، گفت: دشمن در حال سوء استفاده از احساسات جوانان است و رسانه ها باید مروج عقلانیت در جامعه باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 465067

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/465067/رسانه-ها-مروج-عقلانیت-جامعه-باشند-فعالان-فضای-مجازی-تصمیم-سازان-انقلاب-کمک-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com