دنبال فوتبال خوب و رو به جلو خواهیم بود؛

مطهری: نیمکت‌ها با جاروجنجال دنبال امتیاز هستند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۶۵۰۶۴
حمید مطهری می‌گوید اعضای تیم نساجی پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان را فراموش کرده‌اند و با تمرکز بالا برای سه امتیاز وارد بازی با ذوب آهن خواهند شد.
۰
plusresetminus
مطهری: نیمکت‌ها با جاروجنجال دنبال امتیاز هستند
به گزارش بلاغ، نساجی پس از پيروزی چهار گله برابر نفت مسجدسلیمان، فردا در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر میزبان ذوب آهن خواهد بود. حمید مطهری، در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ذوب آهن را به خوبی و از زوایای مختلف بررسی کردیم؛ تیم بسیار خوب و قابل احترامی هستند و ما برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی کرده‌ایم‌. امیدوارم برنامه‌هایمان در زمین بازی عملیاتی و اجرایی شود و بتوانیم مثل هفته‌های گذشته، یک فوتبال خوب و قابل احترام ارائه بدهیم.

وی افزود: به بچه‌ها گفته‌ام باید بازی قبلی با نفت مسجدسلیمان را از ذهن‌مان‌ پاک کنیم و کنار بگذاریم و خودمان را با تمرکز بالا برای بازی با ذوب آهن آماده کنیم. امیدوارم شاهد یک بازی خوب و تاکتیکی از جانب دو تیم باشیم و بتوانیم برنامه‌های خودمان را دیکته کنیم. من فوتبال رو به جلو دوست دارم و علاقه دارم تیمم پویا و اکتیو بازی کند و برنامه‌های تاکتیکی خودمان را اجرا کنیم و این مسئله منوط بر این است که تمرکز خوبی داشته باشیم و بازیکنان‌مان هوشمندانه عمل کنند تا بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

مطهری در واکنش به این سوال که با توجه به اینکه نساجی در بازی با نفت مسجدسلیمان بعد از مدت‌ها به یک تیم تبدیل شد، آیا در بازی فردا هم با همان ترکیب تیمش را وارد زمین خواهد کرد گفت: ترکیب‌مان فردا مشخص می‌شود اما با اینکه بعد از مدت‌ها تیم شدیم، موافق نیستم. ما از هفته اول تیم خوبی بودیم و مدل فوتبال‌ و نتایج‌مان بیانگر صحبت‌های من است. ما در سه بازی مشکل داوری داشتیم وگرنه تیم من الان سوم جدول بود. قبلا داخل زمین مشکل داشتیم اما الان بیرون از زمین هم مثل اینکه بعضی از کارشناسان با تیم ما مشکل دارند؛ اتفاقی که در بازی قبل افتاد برخوردی بود که بالای ابروی حقیقی شکافت و قبل از آن هم دایوینگ بود اما یکی از کارشناسان محترم که آن طرف دنیا هم زندگی می‌کند، طور دیگری می‌بیند و نظرات مختلف می‌دهد و در این هفت هفته درباره نساجی طور دیگری نظر می‌دهد ولی ما از هفته اول به معنای واقعی تیم بودیم؛ من همیشه صحبت از کار تیمی می‌کنم و بچه‌های ما بارها نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: درست است که ما در هفته ششم برابر استقلال تیم خوبی نداشتیم و خوب کار نکردیم و این هم مربوط به من می‌شود و بچه‌هایم هیچ تقصیری نداشتند و فوق‌العاده بودند اما تنها بازی که خوب کار نکردیم و خودمان نبودیم، بازی با استقلال بوده است. سعی کردیم در تعطیلات خودمان را ترمیم کنیم و بهتر بشویم. البته من نمی‌گویم ما تیم بی‌عیبی هستیم؛ ما مشکلاتی هم داریم اما سعی می‌کنیم مرتفع کنیم و روز به روز و هفته به هفته تیم بهتری شویم.

سرمربی نساجی در پاسخ به اینکه با توجه به ارائه بازی بسته از ذوب آهن، آیا فردا هم با دو مهاجم بازی خواهد کرد بیان کرد: ما شکل بازی خودمان را داریم و من نمی‌خواهم به صورت جزئی درباره دو مهاجم یا تک مهاجم صحبت کنم اما همانطور که گفتم دنبال این هستم که فوتبال خوب و به رو به جلویی بازی کنم. آرایش تیمی ما فردا مشخص می‌شود.

وی با اشاره به غیبت هواداران نساجی در استادیوم گفت: ما دو بازی میزبان بودیم و من دوست داشتم هواداران کنار ما باشند و حمایت کنند؛ غایب واقعی و بزرگ ما هواداران‌مان هستند. هواداران سرمایه اصلی این فوتبال هستند و من ناراحت هستم که هواداران را کنار خودمان نداریم اما انرژی تک تک آنها از راه دور به ما می‌رسد و ما هم به خاطر آنها با تمام وجود بازی می‌کنیم. همیشه به بازیکنان می‌گویم باید با همه وجود برای هواداران خوب نساجی که عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند بجنگیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را تقدیم‌شان کنیم.

سرمربی نساجی درباره سعید رحیمی مقدم داور مسابقه فردا عنوان کرد: نمی‌خواهم الان درباره ایشان قضاوتی داشته باشم. ایشان در ابتدا باید ۹۰ دقیقه را قضاوت کنند و پس از آن می‌توانیم صحبت کنیم. من همیشه سعی کردم درباره داوری‌ها صحبت نکنم اما اتفاقاتی افتاد که من را مجبور کرد حرف بزنم؛ من دو هفته حرفی نزدم اما بعد از بازی با پیکان مجبور شدم درباره این مسئله صحبت کنم. امیدوارم داور بازی فردا قضاوت عادلانه و کم‌نقصی داشته باشد.

مطهری در خصوص اینکه نیمکت تیم ذوب آهن فصل قبل با هر تصمیمی از سوی داور، در کنار زمین اعتراض می‌کرد گفت: ذوب آهن کادرفنی خوبی دارد اما به صورت کلی متاسفانه تیم‌ها از این طریق از داوران پوئن می‌گیرند. نیمکت خیلی از تیم‌ها در لیگ برتر با شلوغ‌کاری و جاروجنجال از داور امتیاز می‌گیرند اما من از داوران می‌خواهم شجاعانه قضاوت کنند و با هر نیمکتی برخورد قانونی داشته باشند و اجازه ندهند تیمی با سر و صدا پوئنی بگیرد. مهم‌ترین مسئله این است که داوران تمام بازی‌ها شجاعانه قضاوت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما