کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

ایمان و توکل به خداوند رمز پیروزی همه رزمندگان مجاهدان راه حق است

13 مهر 1401 ساعت 18:49

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: ایمان و توکل به خداوند و توسل به ائمه طاهرین علیهم السلام رمز موفقیت و پیروزی همه رزمندگان و مجاهدان راه حق است.


به گزارش بلاغ، مجیدرضا شعبانی در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس که در ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: هر چند تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی  معیشتی و هجمه‌های فرهنگی اجتماعی دشمنان، جوانان و خانواده‌های ما را نشانه رفته است، اما بایستی در مقابل آن، اراده‌های مومنانه ملت ایران در شکیبایی، صیانت، و حفظ کرامت ایرانی اسلامی خود بیش از همه دوره‌ها خودنمایی کند.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا افزود: سردار دل‌ها و شهدای عزیزمان به ما آموختند که ایمان و توکل به خداوند و توسل به ائمه طاهرین علیهم السلام رمز موفقیت و پیروزی همه رزمندگان و مجاهدان راه حق است.

شعبانی ادامه داد: گنجینه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که ما می‌توانیم از دل تهدیدات، فرصت‌های بزرگی را برای اسلام و جبهه انقلاب خلق کنیم.

به گفته وی، کمبود‌ها و نارسایی‌ها در تمامی جوامع کوچک و بزرگ وجود دارد، اما نقد و اعتراض نبایستی باعث ناامیدی، خسران و از بین برنده استحکام بنیان جامعه شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 465048

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/465048/ایمان-توکل-خداوند-رمز-پیروزی-همه-رزمندگان-مجاهدان-راه-حق

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com