تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۶۵۰۴۶
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم با بصیرت به درستی نشان دادند در صف آشوبگران قرار نخواهند گرفت و فتنه گران رسوا شدند.
۰
plusresetminus
مردم بابصیرت آشوبگران و فتنه‌گران را رسوا کردند
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز  چهارشنبه ۱۳ مهر در یادواره ۴۰۰روحانی شهید استان مازندران و یادبود مرحوم طاهری که در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا برگزارشد ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) با اشاره به اینکه عیدالزهرا واقعی سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (اروحناه فداه)است، گفت:باید  قدران تلاش های نیروهای امنیتی برای حضور میدانی و با درایت در مسئله خاموش کردن آتش فتنه ضد انقلاب باشیم.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: مردم با بصیرت به درستی نشان دادند در صف آشوبگران قرار نخواهند گرفت و فتنه گران رسوا شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم و تجلیل روحانیون فعال در بحث دفاع مقدس، ضافه کرد: دستاوردهای مهمی که شهدای روحانی در زمان جنگ تحمیلی برای انقلاب تولید کرده‌اند را باید با کمک همدیگر به شکل مستند و دقیقی به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

  آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه جهاد تبیین باید موردتوجه باشد، گفت: کارشکنی های عوامل داخلی استکبار در دامن زدن به فتنه و آشوب در ایران اسلامي باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲