تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۴۶۵۰۲۷
استاندار مازندران برای راستای آزمایی گزارش‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خصوص وضعیت معدن نماربه دهستان نمارستان آمل رفت تا این گزارش‌ها را از نزدیک بررسی و تصمیم نهایی را اتخاذ کند. ​​​​​​​
۰
plusresetminus
راستی آزمایی استاندار مازندران از آخرین وضعیت معدن نمار آمل
به گزارش بلاغ؛ معدن نمار روستای نمارستان واقع در بخش لاریجان شهرستان آمل است که این معدن سرب سال ۵۱ مجوز بهره‌برداری دریافت کرد، اما تا کنون هیچ فعالیتی نداشت تا این‌که بهره‌بردار تصمیم گرفت استخراج را آغاز کند. درحال حاضر این معدن مشغول مطالعه، شناساسی و اکتشافات رگه های سرب ،مس و … است و هیچ گونه برداشتی صورت نگرفته است.

مردم ۲ روستای نمار و دیوران مخالف فعالیت این معدن هستند و می گویند که فعالیت این معدن و فراوری در این منطقه موجب آلودگی کل منطقه می‌شود. فعالیت معدن بار ها در جلسات مختلف شورای عالی معادن استان مطرح و انجام فعالیت این معدن منوط به نظر محیط زیست شد.

در هفته گذشته در جلسه شورای عالی معادن استان از سرگیری این معدن مطرح و نظریه های کارشناسی که این معدن تمامی جوانب زیست محیطی را رعایت کرده است مطرح شد.اما استاندارمازندران با وجود مثبت بودن تمامی گزارش های دستگاه های اجرایی ،آغاز فعالیت معدن نمار را منوط به بازدید میدانی خود از این منطقه کرد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران صبح امروز برای راستای آزمایی گزارش‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خصوص وضعیت معدن نماربه دهستان نمارستان آمل رفت تا این گزارش‌ها را از نزدیک بررسی و تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴