جوسازی‌ها هیچ تاثیری در ماموریت نیروی انتظامی ندارد؛

عملکرد هوشمندانه و مقتدرانه ناجا در حوادث اخیر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۶۵۰۲۳
نیروی انتظامی با حمایت‌های مردم بر اساس قانون تمامی ماموریت‌های خود را مقتدرانه و هوشمندانه ادامه خواهد داد و جوسازی‌ها هیچ تاثیری در اجرای ماموریت‌های نیروی انتظامی نخواهد داشت.
۰
plusresetminus
عملکرد هوشمندانه و مقتدرانه ناجا در حوادث اخیر
به گزارش بلاغ،اعضای فرهنگ و هنر شهرستان بابل به رسم ادب وتقدیر وتشکر از زحمات بی شائبه نیروی انتظامی در روزهای اخیردر اولین روز هفته نیروی انتظامی به دیدارشان رفتند.

دراین دیدار ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل ضمن قدردانی اززحمات فراجا گفت:امنیت وارامشی که در کشور در حال حاضر حاکم است مرهون خدمات وزحمات این قشر است .
 
محمدی یادوارشد:هـر حـکـومـت و دولتی برای حفظ استقلال ، امنیت و تمامیت ارضی خود نیاز به نیروی مسلح قـویی ، مـقـتـدر و سـازمـان یـافـته ای نیاز مند و درجمهوری اسلامی ایران نیز برای تـداوم این نظام و دفـع تهدیدات داخلی و خارجی نیازمند اقتدار این قشر است که در هفته های گذشته ما شاهد این اقتدار بوده ایم.
 
وی بیان داشت:پیشینهٔ برقراری امنیت شهری و کشوری به‌صورت مدرن در ایران، به یک سده پیش بازمی‌گردد.وپس از انقلاب در ایران، کمیته انقلاب اسلامی نیز به‌عنوان یکی از اجزاء برقراری نظم و امنیت داخلی کشور و حفاظت از اصول ارزشی جمهوری اسلامی ایران، در حال فعالیت می باشد .
 
ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل با اشاره به جانفشانی های اخیر این قشر در روزهای اخیر اظهار داشت :هفته ناجا فرصتی حاصل شد که از مجاهدت‌های شبانه روزی کارکنان خدوم، مخلص و بی‌ادعای ناجا را از مرز تا مرکز به منصه ظهور برسانیم واز این خدمات بی منت که شامل حال عموم جامعه می باشد قدردانی شود.
 
محمدی ابرازداشت: افراد خدوم نیروی انتظامی بار دیگر خوب در خشیده اند وتوانسته اند بار دیگر مدال طلای افتخار امنیت وارامش را نصیب خویش سازند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام ابرازداشت:امنیت وارامشی که در کشور حاکم است مرهون زحمات همه دستگاه‌های اجرایی بوده وهمچنین اتحاد وهمدلی همه اقشار جامعه بوده است.
 
محمد زمان شالیکار ادامه داد :نیروی انتظامیدر تلاش مداوم و مستمر در جهت حفظ و صيانت سازمان در زمينه هاي امنيتي است و انتظار دارد که مردم برای حفظ امنیت وآرامش در جامعه همکاری لازم‌را داشته باشد .
 
وی ضمن قدردانی از زحمات شورای تامین شهرستان اظهار داشت:دشمنان انقلاب در جهت از بین بردن امنیت کشور گام برداشته اند اما لازم است بدانند که امنیت کشور مرهون خون شهداومیراث ماندگاراین مرز وبوم است که هیچگاه از بین نخواهد رفت.
 
شالیکار تصریح کرد: نیروی انتظامي به عنوان جزئی از مردم است و امروز فرزندان این ملت در لباس نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش هستند و با گذشته تفاوت‌های بسیار زیادی دارندمردم بدانند وتحقیق کنندکه در گذشته نیروهای نظامی و انتظامی در خدمت حکام و کسانی بودند که هیچ ارتباطی با مردم نداشتندوبا کناره گیری از مردم گویی در حال حفظ کلاس خویش بوده اند اما در حال حاضر دسترسی به فرمانده های نیروی انتظامی به راحتی امکان پذیراست.
 
وی درپایان گفت:نیروی انتظامی به حول قوه الهی و با حمایت‌های مردم بر اساس قانون تمامی ماموریت‌های خود را مقتدرانه و هوشمندانه ادامه خواهد داد و جوسازی‌ها هیچ تاثیری در اجرای ماموریت‌های نیروی انتظامی نخواهد داشت».

جمیله قربان نیا

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲