تاریخ انتشارشنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۶۴۹۴۶
مسابقات قهرمانی کشتی بسیج با پیشتازی تهران و مازندران به کار خود پایان داد.
۱
plusresetminus
پایان مسابقات کشتی قهرمانی بسیج با پیشتازی تهران و مازندران
به گزارش بلاغ، مسابقات قهرمانی کشتی بسیج در دو بخش آزاد و فرنگی از شش الی هشت مهر ماه برگزار شد.

این دوره از مسابقات به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران و در شهر رامسر، در حالی به کار خود پایان داد که تیم بسیج مازندران در بخش کشتی آزاد و تیم سپاه سیدالشهدا استان تهران در بخش فرنگی به مقام قهرمانی دست یافتند.

در این دوره از مسابقات 360 کشتی گیر در غالب 22 تیم از سراسر کشور، با یکدیگر به رغابت پرداختند.

شایان ذکر است در افتتاحیه این دوره از مسابقات سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا به عنوان رئیس هیئت کشتی بسیج معرفی و حکم خود را از جناب آقای دکتر میر افضل به نمایندگی از سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور دریافت نمود.

نتایج مسابقات:

کشتی آزاد
1_سپاه کربلای استان مازندران
2_سپاه قدس استان گیلان
3_سپاه سید الشهدا استان تهران

کشتی فرنگی
1_سپاه سید الشهدا استان تهران
2_سپاه کربلای استان مازندران
3_سپاه قدس استان گیلان

آیین افتتاحیه مسابقات کشوری کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج، گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شرکت ۴۰۰ کشتی گیر و با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و میرافضل رییس سازمان ورزش بسیج، در سالن ورزشی اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار شد.


سردار میرافضل رییس سازمان ورزش بسیج در جمع خبرنگاران از شرکت ۴۰۰ کشتی گیر بسیجی از ۲۰ استان در این مسابقات خبر داد و گفت:مسابقات انتخابی در استان‌ها برگزار شده و هر کدام از ورزشکاران از میان چندین ورزشکار به عنوان منتخب استان خود در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

مسئول سازمان ورزش بسیج مستضعفین کشور در ادامه از راه اندازی لیگ کشتی بسیج هم خبر داد و افزود: تیم‌منتخبی برای حضور در رقابت‌های ارتش‌های جهان آماده خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما