تاریخ انتشارجمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۶۴۹۲۵
پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده رمضانعلی میرزایی امروز هشتم مهر ماه پس از ۳۸ سال، پس از تشییع باشکوه در روستای پیرنعیم بخش زیراب شهرستان سوادکوه آرام گرفت.
۰
plusresetminus
تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید میرزایی در سوادکوه
به گزارش بلاغ، پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده رمضانعلی میرزایی پیش از ظهر امروز هشتم مهر ماه با حضور خانوادهای معظم شهدا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، جانبازان سرافراز نخاعی، ایثارگران، مردم مومن و شریف منطقه، مسئولین ادارات و نهادها از امامزاده عبدالحق زیراب سوادکوه تشییع و سپس جهت خاکسپاری به روستای پیر نعیم انتقال یافت.

 رمضانعلی میرزائی پس از ۳۸ سال در منطقه شرق دجله با پیگیری شبانه روزی گروه تفحص کشف و پس از انجام آزمایش DNA هویت شهید عزیز مشخص شد.

گفتنی است مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید گرانقدر شب گذشته همراه با نماز مغرب و عشا و مداحی با حضور جمع کثیری از مردم قدرشناس در آستان مقدس امامزاده عبدالحق (ع) زیراب سوادکوه برگزار شد.

شهید «رمضانعلی میرزایی» اهل روستای پیرنعیم شهرستان سوادکوه است که در اسفند سال ۱۳۶۳ در منطقه جزیره مجنون (شرق دجله)، در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمد و حالا بعد از سال‌ها جاویدالاثر بودن پیکر مطهرش شناسایی و چشم انتظاری‌ ۳۸ ساله‌ی مادر صبورش که در قید حیات بوده. به پایان رسیده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گرانقدر رمضانعلی میرزایی اظهار کرد: امروز شاهد حضور پیکر مطهر شهید عزیزی هستیم که پس از 38 سال به وطن باز گشت، شهید گرانقدری که برای حفظ دین، احیای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ حجاب جان عزیزش را تقدیم کرد تا در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

کهن سال اذعان داشت: وجود شهدای عزیز علاوه بر امنیت بخشی، فضای جامعه را به عطر شهید و شهادت و جهاد عطرآگین کردند، امروز باید قدردان این خون های پاک و مطهر باشیم، با شهدا عهد و پیمان می بندیم که تا ابد اهداف و راهشان را ادامه خواهیم داد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: ما بواسطه این شهدای عزیز زنده هستیم، دشمنان نظام، دین و انقلاب بدانند تا زمانی که نام و یاد شهدا در جای جای کشور عزیز ما می درخشد و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ما جاری و ساری است هیج آسیبی به این کشور نخواهد رسید و شهدا رمز ماندگاری و تثبیت نظام هستند.

پیکر پاک این شهید دوران دفاع مقدس، با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان سوادکوه، =صبح امروز جمعه هشتم مهر، از مقابل سپاه شهرستان تا روستای پیرنعیم بخش زیراب شهرستان سوادکوه تشییع و خاکسپاری شد.

یادآور می شود، شهید گرمضانعلی میرزایی" اهل روستای پیرنعیم بخش زیراب شهرستان سوادکوه، اسفند سال ۱۳۶۳ و در ۱۸ سالگی، در عملیات بدر، منطقه هورالعظیم جزیره مجنون (شرق دجله)، به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷