کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فضاسازی هماهنگ و دروغین علیه کشور با فیلم و کتاب

8 مهر 1401 ساعت 11:42

تخفیف صد در صدی برای کتابی که داستان یک زن در انتظار اعدام را روایت می کند یا سریال شبکه مخفی زنان در وی او دی ها در شرایط فعلی حمله رسانه ای دشمن که فضاسازی دروغین علیه کشور را دنبال می کند.


به گزارش بلاغ، درحالی که ایران طی سالهای اخیر در منطقه ای از کشورها که چیزی به نام حقوق زنان وجودندارد، مجموعه ای از افتخار آفرینی زنان مسلمان در عرصه های مختلف علمی فرهنگی هنری و ورزشی بوده, صراحتا با اذعان ضد انقلاب با اسم رمز #زن مورد تهاجم رسانه ای دروغین با محوریت بازیگران و آرتیستهایی قرار گرفته که چندی پیش خبر شبکه فساد و تجاوز و تحقیر زنان در میان آنها، کوس رسوایی آنها را به صدا در آورد.

در این میان نظارت ضعیف بر وی او دی ها و برخی فروشگاه های محصولات فرهنگی باعث شده که یک سلسله اقدامات نرم همزمان با تهاجم رسانه ای ضد انقلاب در بسترهایی انجام شود که متعلق به مردم و انقلاب است.

تخفیف صد در صدی برای کتابی که داستان یک زن در انتظار اعدام را روایت می کند یا سریال شبکه مخفی زنان در وی او دی ها در شرایط فعلی حمله رسانه ای دشمن که فضاسازی دروغین علیه کشور را دنبال می کند، شیطنت های برنامه ریزی شده برای ذهنیت سازی کاذب و ایجاد احساس غیر واقعی در مخاطب است.


انتهای پیام/


کد مطلب: 464923

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464923/فضاسازی-هماهنگ-دروغین-علیه-کشور-فیلم-کتاب

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com