تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۴۶۴۹۱۴
یکی از دیدارهای جذاب این هفته لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر بین نساجی و نفت مسجد سلیمان برگزار می شود.
۰
plusresetminus
نساجی – نفت؛ تکرار خاطرات برای رضا مهاجری
به گزارش بلاغ، بازی تقابل رضا مهاجری با تیم سابقش است. شاید بهتر است بدانید بهترین عنوان نساجی در لیگ برتر نهمی بوده؛ فصلی که رضا مهاجری در اوج مشکلات تیم را بست. در ابتدای فصل عنوان شد که صنیعی فر و حدادیان تیم را واگذار کرده اند اما در ادامه به دلیل ناتوانی گروه جدید از حفظ نساجی صنیعی فر و حدادیان یک بار دیگر تیم را تحویل گرفتند و در ادامه مسیر هم حدادیان همه سهام باشگاه نساجی را خرید و به تنهایی مالک باشگاه نساجی شد که این روند تا میانه های فصل طول کشید اما در اوج مشکلات رضا مهاجری یک تیم خوب بست. تیمی که بعد از جدایی او از باشگاه نساجی به دلیل بیماری با محمود فکری در لیگ برتر نهم شد و این بهترین اتفاق برای نساجی در تاریخ لیگ برتر بود.

رضا مهاجری بعد از حضور در نساجی سبک بازی این تیم را تغییر داد و این تیم را به بازی روی زمین و بازی ترکیبی عادت داد در حالی که نساجی پیش از این تلاش می کرد با دفاع و ضد حمله به گل برسد. سبکی که به نظر می رسد در دوره ساکت الهامی هم ادامه پیدا کرد و اکنون هم با حضور حمید مطهری پایدار است.

بدون شک حضور رضا مهاجری در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با توجه به حضور تماشاگر برای او یادآور خاطرات تلخ و شیرین گذشته است و از همه مهمتر اینکه او سبک بازی تهاجمی اش را که در پدیده هم شاهدش بودیم به نفت مسجد سلیمان برده و این موجب می شود که شنبه یکی از بازی های خوب هفته هفتم را در استادیوم شهید وطنی ببینیم. جایی که نساجی هم با حمید مطهری تلاش خواهد کرد بعد از شکست تلخ در برابر استقلال ارایه گر بازی رو به جلو و تهاجمی باشد و سه امتیاز بازی را کسب کند.

بدون شک تماشاگران نساجی قدردان زحمات رضا مهاجری برای تیمشان هستند و به او ادای احترام خواهند کرد. او تیمی ساخت که در لیگ برتر بهترین عنوان نساجی را به دست آورد و البته تا هفته بیستم هم بالای سر تیم بود و در ده هفته پایانی به دلیل بیماری جای خودرا به محمود فکری داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما