کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی:

هنرمندان و رسانه‌ها در جنگ نرم پیشتاز جهاد تبیین باشند/مازندران مهد هنرمندان علوی

6 مهر 1401 ساعت 23:40

معاون وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی با بیان اینکه اباعبدالله الحسین علیه السلام ملت ایران را در میان بحران‌های متعدد رها نمی‌کند؛ گفت: هنرمندان و اهالی رسانه باید در این جنگ رسانه‌ای دشمن، جهاد تبیین را در سرلوحه خود قرار دهند.


به گزارش بلاغ؛ محمود سالاری در آیین اختتامیه پنجمین اشکواره حسینی در آمل اظهار کرد: دشمن چطور فکر می کند که می تواند مردم ما را از حاج قاسم جدا کند.
 
وی افزود: ما در کشوری زندگی می کنیم که هر هفته ۱۴ بحران بزرگ را سپری می‌کند بحران هایی که هر کشوری را ساقط می کند.
 
معاون هنری وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اباعبدالله الحسین علیه السلام این ملت را رها نمی کند و با همه این بحران ها کشور به جلو پیش می رود.
 
این مسئول ادامه داد: تمام کشورهای آزاده دنیا، نگاه شان به کشور ایران است و اینگونه است که تمام هجمه‌های رسانه ای دنیا به سمت ایران نشانه رفته‌اند.
 
سالاری گفت: اینجا است که نقش جهاد تبیین روشن می‌شود و باید هنرمندان و اهالی رسانه ما به میدان جهاد تبیین بیایند.
 
وی عنوان کرد: مبادا بنشینیم و بخاطر صحبت های ارزان دنیوی، حاج قاسم‌ها را رها کنیم و در این روزها یادمان برود که چه راهی را آمدیم و چه خون‌هایی را در این راه پشت سر گذاشته فدا کردیم.
 
معاون هنری وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی اعلام کرد: اباعبدالله الحسین علیه السلام از شما هنرمندان برای شرکت در این اشکواره دعوت کرده است.


ارسال اثر از ۲۹ استان کشور به اشکواره حسینی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با اشاره به ارسال آثار از ۲۹ استان کشور به دبیرخانه پنجمین اشکواره حسینی گفت: مازندران مهد هنرمندان علوی است.

حسین جوادی در مراسم اختتامیه پنجمین اشکواره حسینی در آمل اظهار کرد: ما هنرمندان زیادی در استان داریم که بخشی از آنان در این مراسم حضور دارند.

وی افزود: هنرمندانی که از مخاطبان خود، اشک گرفتند و هنر را در جای خود استفاده کردند.

مدیرکل ارشاد مازندران خاطرنشان کرد:عشق به اباعبدالله الحسین علیه السلام را در میان این هنرمندان به وضوح مشاهده کردم و مازندران مهد هنرمندان علوی است.

این مسئول ادامه داد: ما هنرمندی را در مازندران نداریم که مسیر دیگری را برود و در مدت اخیر اتفاقات بزرگی را توسط همین هنرمندان رقم زدیم.

جوادی گفت: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اهالی متعهد و ارزشی هستند و اتفاقات موثر و بزرگی را در این ایام رقم زدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: از ۲۹ استان کشور، اثر به دبیرخانه پنجمین اشکواره ارسال شده است؛ افرادی که در جشنواره‌های بین المللی حضور داشتند و با موج عظیمی از هنرمندان مواجه هستیم.

این مسئول افزود: این اشکواره که در ۷ بخش به صورت یکجا برگزار شده است نشان از کار بزرگ انجام شده در این جشنواره است.

جوادی عنوان کرد: آثار طی دو ماه در قالب فرهنگ عاشورایی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی و مدافعان حرم توسط دبیرخانه جمع آوری شد و از آثار برتر در این مراسم تجلیل خواهد شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 464884

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464884/هنرمندان-رسانه-ها-جنگ-نرم-پیشتاز-جهاد-تبیین-باشند-مازندران-مهد-علوی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com