تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۶۴۸۸۴
معاون وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی با بیان اینکه اباعبدالله الحسین علیه السلام ملت ایران را در میان بحران‌های متعدد رها نمی‌کند؛ گفت: هنرمندان و اهالی رسانه باید در این جنگ رسانه‌ای دشمن، جهاد تبیین را در سرلوحه خود قرار دهند.
۰
plusresetminus
هنرمندان و رسانه‌ها در جنگ نرم پیشتاز جهاد تبیین باشند/مازندران مهد هنرمندان علوی
به گزارش بلاغ؛ محمود سالاری در آیین اختتامیه پنجمین اشکواره حسینی در آمل اظهار کرد: دشمن چطور فکر می کند که می تواند مردم ما را از حاج قاسم جدا کند.
 
وی افزود: ما در کشوری زندگی می کنیم که هر هفته ۱۴ بحران بزرگ را سپری می‌کند بحران هایی که هر کشوری را ساقط می کند.
 
معاون هنری وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اباعبدالله الحسین علیه السلام این ملت را رها نمی کند و با همه این بحران ها کشور به جلو پیش می رود.
 
این مسئول ادامه داد: تمام کشورهای آزاده دنیا، نگاه شان به کشور ایران است و اینگونه است که تمام هجمه‌های رسانه ای دنیا به سمت ایران نشانه رفته‌اند.
 
سالاری گفت: اینجا است که نقش جهاد تبیین روشن می‌شود و باید هنرمندان و اهالی رسانه ما به میدان جهاد تبیین بیایند.
 
وی عنوان کرد: مبادا بنشینیم و بخاطر صحبت های ارزان دنیوی، حاج قاسم‌ها را رها کنیم و در این روزها یادمان برود که چه راهی را آمدیم و چه خون‌هایی را در این راه پشت سر گذاشته فدا کردیم.
 
معاون هنری وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی اعلام کرد: اباعبدالله الحسین علیه السلام از شما هنرمندان برای شرکت در این اشکواره دعوت کرده است.


ارسال اثر از ۲۹ استان کشور به اشکواره حسینی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با اشاره به ارسال آثار از ۲۹ استان کشور به دبیرخانه پنجمین اشکواره حسینی گفت: مازندران مهد هنرمندان علوی است.

حسین جوادی در مراسم اختتامیه پنجمین اشکواره حسینی در آمل اظهار کرد: ما هنرمندان زیادی در استان داریم که بخشی از آنان در این مراسم حضور دارند.

وی افزود: هنرمندانی که از مخاطبان خود، اشک گرفتند و هنر را در جای خود استفاده کردند.

مدیرکل ارشاد مازندران خاطرنشان کرد:عشق به اباعبدالله الحسین علیه السلام را در میان این هنرمندان به وضوح مشاهده کردم و مازندران مهد هنرمندان علوی است.

این مسئول ادامه داد: ما هنرمندی را در مازندران نداریم که مسیر دیگری را برود و در مدت اخیر اتفاقات بزرگی را توسط همین هنرمندان رقم زدیم.

جوادی گفت: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اهالی متعهد و ارزشی هستند و اتفاقات موثر و بزرگی را در این ایام رقم زدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: از ۲۹ استان کشور، اثر به دبیرخانه پنجمین اشکواره ارسال شده است؛ افرادی که در جشنواره‌های بین المللی حضور داشتند و با موج عظیمی از هنرمندان مواجه هستیم.

این مسئول افزود: این اشکواره که در ۷ بخش به صورت یکجا برگزار شده است نشان از کار بزرگ انجام شده در این جشنواره است.

جوادی عنوان کرد: آثار طی دو ماه در قالب فرهنگ عاشورایی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی و مدافعان حرم توسط دبیرخانه جمع آوری شد و از آثار برتر در این مراسم تجلیل خواهد شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴