کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران خبر داد:

خرید 3 دستگاه اطفای حریق برای آتش‌نشانی‌های مازندران

7 مهر 1401 ساعت 22:16

استاندار مازندران با بیان اینکه امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی برای اطفای حریق در استان با نقطه ایده‌آل فاصله دارد؛ گفت: سه دستگاه اطفای حریق برای آتش‌نشانی‌های غرب، شرق و مرکز استان خریداری شده است. ‎


به گزارش بلاغ؛ سید محمود حسینی‌پور در آیین گرامیداشت هفتم مهر، روز آتش‌نشانی و ایمنی با عنوان اینکه شغل آتش نشانی ناشی از عشق و علاقه است، اظهار کرد: آتش‌نشانان با وجود اینکه می‌دانند این شغل چه خطراتی را در پی دارد اما با عشق وارد این حوزه می‌شوند.

وی افزود: در آموزه‌های دینی ما کسانی که راه خدا جهاد کرده و جان خود را از دست می‌دهند، فضیلتی والا دارند. شغل آتش نشانی نیز جهاد در راه خداست کسی که با نیت خالص در این مسیر خدمت کرده و جان خود را از دست دهد شهید محسوب می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه در مجموعه‌ خدمات شهرداری‌ها، آتش‌نشانان از نگاه مردم محبوب ترین هستند و قدر زحمات آنها را خوب می‌دانند؛ خاطرنشان کرد: البته شاید نارضایتی‌هایی از شهرداری‌ها وجود داشته باشد اما آتش نشانی برای شهرداری کسب ارزش و آبرو می‌کند.

حسینی‌پور به خدمات ارزشمند آتش‌نشانان در استان مازندران اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانان با وجود امکانات محدود در اطفای حریق گسترده جنگل کیاسر در روزهای گذشته خوب درخشیدند.

وی عنوان کرد: گاهی در شرایط بحرانی به‌رغم کمبود امکانات و تجهیزات آتش‌نشانان از جان خود مایه می‌گذارند و هر لحظه برای ایثار جان، فداکاری و حفظ جان دیگر افراد آماده هستند.

استاندار مازندران تصریح کرد: امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی برای اطفای حریق در استان با نقطه ایده‌آل فاصله دارد، اما هیچ نوع دوستی و بشر دوستی بالاتر از این نیست که آتش نشان در تمام عمر کاری خود آماده بوده تا در صورت بروز اتفاقی برای دیگران آن‌ها به عنوان مدافع وارد عمل شوند.

حسینی‌پور از خرید یک دستگاه نردبان ۵۴ متری خبر داد که به زودی وارد استان می‌شود.

وی همچنین از خرید سه دستگاه اطفای حریق دیگر خبر داد که به آتش‌نشانی‌های غرب، شرق و مرکز استان اختصاص پیدا می‌کند.

استاندار مازندران گفت: به مناسبت روز آتش نشانی شهرداران شهرهای مازندران مبلغ یک میلیون تومان به آتش‌نشانان هدیه کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 464881

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464881/خرید-3-دستگاه-اطفای-حریق-آتش-نشانی-های-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com