کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین سپاه کربلا:

خواب و خیال دشمن هرگز تعبیر نخواهد شد

7 مهر 1401 ساعت 7:30

جانشین سپاه کربلای مازندران اهداف دشمن را خواب توخالی برشمرد و گفت: آنچه در رسانه‌های بیگانه مطرح می‌شود و بعضی‌ها به آن دامن می‌زنند، خواب و خیالی است که دشمن دارد و هرگز تعبیر نخواهد شد.


به گزارش بلاغ، سردار احمد برسلانی در یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی که در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد، اظهار کرد:  در کشوری که همسایه های آن در ناامنی‌های هستند، برخی میخواهند با فتنه‌ آسایش کشورمان  را به حاشیه بکشانند.

وی با تاکید اینکه باید خاطرات جنگ و دفاع مقدس بیان شود، خاطرنشان کرد: بزرگان و پیشکسوتانی که عرصه دفاع مقدس را دیدند اگر چهره به چهره جوانان امروزی که جنگ را لمس نکردند به مدارس و مساجد می‌رفتند و حرف می‌زدند و از گذشته برای این جوانان می‌گفتند شاید این جوانان آگاهی‌شان نسبت به دفاع مقدس بیشتر می‌شد.

جانشین سپاه کربلای مازندران ادامه داد: اگر تکالیف را به خوبی انجام می‌دادیم چنین وضعیتی رخ نمی‌داد، در صورت توجه جهاد تبیین بر توجیه افکار این جوانان است دشمنان کارهای بسیاری انجام دادند دارو را تحریم کردند که باعث مرگ هم وطنان ما شدند، اما موبایل و ماهواره را تحریم نمی‌کنند و از این طریق جوانان را با تصویرسازی منحرف می‌کنند.

برسلانی با بیان اینکه خدماتی که نیروهای بسیجی کادر درمانی انجام دادند، قابل وصف نیست، عنوان کرد: هر یک از فعالیت‌های نیروهای بسیجی نیاز به بیان است تا جوانان امروز از آن آگاهی یابند و از کسانی که جانشان را فدا کردند نوآوری و پیشرفت و توسعه کشور را برای جوانان و نظام آوردند این توسعه باعث ورود جدی دشمنان برعلیه نظام شده است.

وی تصریح کرد: دیروز در زمان جنگ سیم خاردار نداشتیم، اما امروز صادرکننده هستیم امروز به محض اراده‌ای در هر مقتصات قادر به ساخت موشک و پرتاب آن هستیم به همین دلیل دشمنان از این قدرت ترس و هراس دارند بر این اساس مقام معظم رهبری جهاد تبیین کردند تا آگاهی‌بخشی صورت گیرد.

این مسئول جنگ امروز را جنگ ترکیبی خواند، اظهار کرد: این بخشی به اقتصاد برمی‌گردد که ملت از آن آگاه هستند و فعالیت‌های بسیاری صورت گرفته است و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی داخلی است و دیگر جنگ تحریف که در حال انجام است همان دروغ‌هایی بزرگ جلوه می‌دهند.

جانشین سپاه کربلا مازندران دنیای امروز را دنیای اغناسازی دانست و خاطرنشان کرد: باید به لحاظ عقلی بپذیرد دوران دفاع مقدس طی دوران جنگ ایمان به خدا و باور داشتن و توکل به خدا سرلوحه شان بود و دیگر فکر و اندیشیده داشتند اگر امروز نیز اعتقاد به خداوند داشته باشیم بن‌بست ها گشایش می‌شود.

وی شرایط کرونا را نمونه بازری از اتحاد و همبستگی ملت ایران خواند و اظهار کرد: در دوران کرونا دیدیم که با چه اتحاد و همبستگی مشکل رفع شد و با وجود سنگ‌اندازی های دشمنان بعد از دو سال وجود کرونا در جهان خواستند از پیاده‌روی میلیونی اربعین جلوگیری کنند، که موفق نشدند و با تمام ادیان و ۸۰ کشور امسال این شور حسینی برگزار شد.

برسلانی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس سعه‌صدر و صبر و استقامت در همه سختی‌ها داشتند، عنوان کرد: با دست خالی می‌جنگیدند چون ایمان داشتند رمز موفقیت آنها اخلاص شان بود و با توکل بر خدا ورود می‌کردند.

وی افزود: در سه قرن اخیر در هر جنگی بخشی از زمین ایران واگذار می‌شد اما در این جنگ یک وجب خاک داده نشد؛ چرا که پای ارزش‌ها امده بود و حضور این رزمندگان ارزشی بود گوش به ولایت فقیه بودند و مبنی کارشان خدامحوری بود بر این مبنی دشمنان دنیا به تغییر قوانین پرداختند و در سازمان‌های مختلف تحت اختیار آنها قوانینی برعلیه ایران وضع کردند به نوعی سیاست را حاکمیتی کردند.

جانشین سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: در شیوه امر به معروف باید آگاه شویم و برخی از مسئولان ناآگاهانه با پروفایلهایشان ناخواسته تصاویری می‌گذارند که علیه نظام را نشان می‌دهند و این را باید هوشیارانه توجه کرد.

وی اهداف دشمن را خواب توخالی برشمرد و تصریح کرد:  اهدافی که دشمنان داشتند در آن زمان تحقق نیافت که اگر اتفاق می‌افتاد هزینه‌های بسیار سنگینی باید پرداخت می‌شد خواب‌های خیالی آنها با وجود برکت شهدا پنبه می‌شود .

برسلانی با تاکید اینکه نگاه مسئولان تکلیف مدارانه باید باشد، خاطرنشان کرد: باید جوانان را دریابیم، یکی از شاخص‌های رزمندگان بیان وقایع دوران جنگ است تا  جوانان امروز آگاه شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 464877

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464877/خواب-خیال-دشمن-هرگز-تعبیر-نخواهد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com