تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۶۴۸۶۰
خبر شناسایی هویت پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال چشم انتظاری، توسط فرمانده سپاه کربلا به مادر این شهید عزیز در شهرستان سوادکوه اطلاع داده شد.
۱
plusresetminus
پایان 38 سال فراق و چشم‌انتظاری مادر شهید در سوادکوه
به گزارش بلاغ ، مادر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال از پیدا شدن پیکر مطهر فرزندش خبردار شد.
 
مادر این شهید در این خصوص می‌گوید: پدرش سال‌ها چشم انتظارش بود اما با چشم انتظاری به فرزند شهیدش پیوست.

محمدباقرقزلباش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به شناسایی پیکر پاسدار وظیفه شهید «رمضانعلی میرزایی» اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین کشف و به میهن اسلامی بازگشت.
 
وی افزود: شهید «رمضانعلی میرزایی » از لشکر۲۵ کربلا بود که در ۱۲ اسفند ماه ۱۳۶۳، به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید امشب با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران به خانواده این شهید عزیز اطلاع داده شد.
 
وی درباره جزئیات مراسمات این شهید بیان کرد: مراسم وداع با پیکر شهید میرزایی، چهارشنبه در ساری، پنج‌شنبه همراه با نماز مغرب و عشا در آستان امامزاده عبدالحق علیه السلام و تشییع روز جمعه ساعت 8 و 30 دقیقه از سپاه سواکوه برگزار می‌شود.
 
به گزارش بلاغ شهید رمضانعلی میرزایی از شهدای سرافراز روستای پیرنعیم شهرستان سوادکوه است که در ۱۲ اسفند سال ۶۳ در عملیات بدر، در جزیره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲