تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۶۴۸۵۳
جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.
۰
plusresetminus
آیا هنرمند ایرانی واقعی به دنبال آشوب در کشورش است؟
به گزارش بلاغ، جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.
وی افزود:  متاسفانه کسانی آمدند و به اسم اعتراض دست به آشوب و فتنه‌گری زدند؛ البته باید توجه کرد که اعتراض با اغتشاش متفاوت است این آشوب‌طلبی و اغتشاش است که به آتش زدن پرچم ختم می‌شود.
 
بازیگر پیشکسوت کشورمان ادامه داد: حتما هنرمندان ایرانی موافق آشوب و اغتشاش نیستند و باید توجه داشت که این تحرکات یک اعتراض نیست. یک هنرمند وقتی با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده‌ و چهره شده‌ اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی و غیرملی حمایت کند و به ارزش‌های کشور پشت کند؛ درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم‌ و مردم خیانت کرده است.
 
دهقان گفت: به هر صورت نباید این‌نکته را فراموش کرد که مردم ما بسیار فهیم و با فرهنگ هستند و با اغتشاشگران برخورد می‌کنند. مردم ما دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و به دشمنان، گروهک‌ها و منافقان اجازه نمی‌دهند که به خیال خودشان بخواهند به کشورمان لطمه بزنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲