تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۶۴۸۳۶
پدر محمد فلاح پرستار مازندرانی که در اغتشاشات اخیر جان خورد را از دست داد، گفت: پسرم در حالی که داشت یک مصدوم را نجات می‌داد، او را زدند آیا حق پسر من بود که او را با تفنگ شکاری بزنند؟
۰
plusresetminus
دشمن به دنبال تخریب تفکر جوانان است/هدف دشمنان، برهم زدن امنیت داخلی
به گزارش بلاغ، پدر شهید محمد فلاح طی گفتگویی با اشاره به اینکه  کسانی که معاند و مغرض هستند مسئله شان جمهوریت نیست بلکه نخواستن این کشور است ، گفت: کسی که نمیخواهد استقلال کشور را ببیند این حرکات را انجام داده است.

فلاح با بیان اینکه شما حساب کنید پسر من یک پرستار بود و در حال امداد او را زدند، افزود: پسر من در حالی که داشت یک مصدم را نجات میداد، او را زدند. حق پسر من بود که او را با تفنگ شکاری بزنند؟

این پدر داغدیده با تصریح بر اینکه کسی که در حال نجات جان مصدومان است،حال این مصدم مال هرکسی بوده،درحال نجات به مصدوم بود،او را هدف قرار دادند،ادامه داد:وقتی شما اغتشاشگران یک پرستار را می زنید،اصلا قابل توجیه نیست و هدفتان زدن امنیت کشور است.

فلاح با تاکید براینکه مردم باید هوشیار باشند،خاطرنشان کرد: مردم باید حساب دستشان بیاید.وقتی یک نفر با اسلحه یکی را میزندو چهارنفر او را اسکورت می کنندو فرار می کنند قطعا اینها معاند و آموزش دیده هستند.

 این پدر شهید پرستار گفت:جوانان مشاهده کنند، این جوان هم مثل شما بود . پسرم  بسیجی فعال در گردان امام حسین(ع)  بود. حتی وقتی که در بیمارستان مشغول کار بود هم دنبال علم و تحصیل بود و می خواست به کشور خدمت کند. دشمن  به دنبال تخریب تفکر جوانان است و مطمئنا کشوری مثل آمریکا به دنبال امنیت کشور ما نیست.

شهید پرستار بسیجی محمد فلاح متولد ۶۸ و دارای یک فرزند پسر شش ساله پس از پایان کار در بیمارستان امام خمینی (ره) آمل عازم رفتن به منزلش واقع در روستای معلم کلای بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد بود که در  روز اغتشاش با مشاهده فعالیت همکاران درمانی‌اش جهت امدادرسانی به مصدومان به کمک آن‌ها می‌رود که  با اصابت تفنگ ساچمه‌ای یکی از اغتشاشگران جان خود را  دست می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲