تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۶۴۸۲۷
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات امروز در سراسر کشور گفت: امروز مردم آرزوهای دشمنان را لگدمال کردند و نشان دادند اگر درنگی می کنند برای این است که حقایق روشن شود.
۰
plusresetminus
مردم آرزوهای دشمنان را لگدمال کردند/ اغتشاش‌گران نیروهای اجاره‌ای بودند
به گزارش بلاغ،  حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در برنامه تلویزیونی « ایران عزیز» که از شبکه یک سیما پخش شد؛  با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات امروز در سراسر کشور گفت: امروز مردم در سراسر کشور آرزوهای دشمنان را لگد مال کردند و نشان دادند اگر درنگی هم می‌کنند برای این است که حقایق روشن شود.

شریعتمداری با بیان اینکه فوت خانم امینی برای اغتشاشگران و دشمنان بهانه بود، اظهار داشت: اغتشاشگران، کومله، منافقین و ... نیروهای اجاره ای بودند، و طرح یک طرح بیرونی است و می توان از موساد و سازمان های جاسوسی بیگانه به عنوان طراحان این طرح نام برد.

وی تاکید کرد: اغتشاشگران نتوانستند آنگونه که به آنها دیکته شده بود عمل کنند و خیلی زود دست خود را رو کردند بر خلاف فتنه 88 براساس فرمول کودتاهای رنگی پیش رفتند. جورج سروس شب انتخابات گفت فردا در ایران یک انقلاب خواهد بود، شبیه آنچه در برخی کشورها انجام دادیم. با این حال چند ماه طول کشید که اغتشاشگران شعار « انتخابات بهانه است؛ اصل نظام نشانه است» را مطرح کردند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ماجرای فوت مهسا امینی گفت: فیلم‌ها نشان می‌دهد یک خانم در مقر پلیس سکته می کند و برای احیای وی تلاش می شود و بعد در بیمارستان علیرغم تلاش های صورت گرفته جان خود را از دست می دهد که این برای ما تاسف آور است، اما آمریکایی ها که سالیانه هزاران نفر را با گلوله مستقیم در خیابان می کشند نباید مدعی دفاع از حقوق بشر باشند.

شریعتمداری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب گفت: در ابتدای انقلاب دشمنان ما به کشورهای دنیا می گفتند به ایران اسلحه نفروشند، حال به ما می گویند به دیگران اسلحه نفروشیم. الان تمام منطقه در تیررس موشک های نقطه زن ماست.

وی گفت: یک زمانی غرب و آمریکا هر کاری دلشان می‌خواستند در ایران می کردند اما امروز هر اقدامی می کنند پاسخ قاطعی می گیرند، مثلا کشتی ما را گرفتند، ما هم کشتی آنها را گرفتیم تا مجبور شدند کشتی ما را پس بدهند، یا پهپاد آنها که وارد منطقه ما شد را منهدم کردیم و یا پایگاه  عین الاسد را موشک باران کردیم.

شریعتمداری در بخش دیگری با اشاره به اتفاقاتی که اخیرا رخ داد، یادآور شد: اغتشاشگران از نجابت پلیس سواستفاده کردند و با بهره گیری از این نجابت دست به آشوب زدند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به کشف حجاب برخی چهره ها و سلبریتی‌ها کیهان افزود: این افراد هویت واقعی خودشان را نشان دادند. از اینها باید پرسید از کجا می دانید که خانم امینی را کشته اند؟ برای چه وقتی هنوز چیزی مشخص نشده، بیانیه می دهید؟ ممکن است بگویند ما اشتباه کردیم، اما از اینها چنین چیزی قابل قبول نیست. اگر خطا بک بار تا ده بار باشد، خطاست ولی وقتی ادامه دار شود دیگر خطا نیست. اینها باید پاسخگو باشند.

وی گفت: اگر فتنه 88 را به راحتی رها نکرده بودیم اینها جرات نمی کردند اینگونه دوباره به عرصه بیایند. این کسانی که هیجان زده شدند و به خیابان ها آمدند، به این افراد اعتماد کرده اند، برای همین این افراد در تخریب‌ها، آتش زدن ها و خونهای ریخته شده شریک هستند.

شریعتمداری برخوردهای عجیب برخی سلبریتی‌ها گفت: فلان هنر پیشه سالها از صدا و سیما خورده است و الان وارانه عمل می کنند! یا فلان ورزشکار از بغل همین مملکت میلیاردها به دست آورده و تنها یک خانه اش ده ها میلیارد می ارزد. باید خسارت هایی که در اغتشاشات به کشور زده شده از اموال اینها گرفته شود.

پایان پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲