تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۶۴۸۰۹
مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در ایام تعطیل پیش‌رو، گفت: بیشتر مراکز انتقال خون استان یکشنبه و سه شنبه مصادف با رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام رضا(ع) از ساعت ٨ تا ١٢ فعال است و منتظر یاری مردم نوعدوست مازندران در تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی استان هستیم.
۰
plusresetminus
آمادگی پایگاه‌های انتقال خون مازندران در تعطیلات اخیر
به گزارش بلاغ، عبدالله محمدی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  ذخایر خون درگروه‌های خونی Oمنفی و مثبت، A مثبت و B مثبت با کاهش شدید مواجه شده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط دخایر خونی، از مردم نوع‌دوست مازندران تقاضا داریم با داشتن کارت ملی به مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در ایام تعطیل پیش‌رو، بیان کرد: بیشتر مراکز انتقال خون استان یکشنبه و سه شنبه مصادف با رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام رضا(ع) از ساعت ٨ تا ١٢ فعال است و منتظر یاری مردم نوعدوست مازندران در تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی استان هستیم.

محمدی فیروزجایی ادامه داد: پایگاه‌های انتقال خون ساری، بهشهر، بابل، چالوس، تنکابن، نور  از ساعت ٨ تا ١٢ فردا و پایگاه‌های انتقال خون شهرهای بابل، آمل و قائم شهر روز سه‌شنبه در مازندران فعال است.

وی گفت: تیم سیار انتقال خون مازندران نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ روز یک‌شنبه سوم مهر شهر سورک و روز سه‌شنبه پنجم مهر ماه در شهر زیراب فعال خواهد بود‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲