تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۶۴۷۹۴
استاندار مازندران علامه حسن زاده آملی را از فیلسوفان جهان اسلام خواند و گفت: ایشان از شخصیت‌های بزرگی هستند و برای دانش‌آموزان الگو و شاخص و راه روشنی برای طی کردن قلعه‌های علمی بکار ببرند.
۰
plusresetminus
راه علامه حسن‌زاده آملی چراغ راهی برای توسعه علمی
به گزارش بلاغ؛ سیدمحمود حسینی پور در رونمایی زنگ استانی آغاز سال تحصیلی مدارس استان مازندران بزرگداشت علامه حسن زاده آملی که در دبیرستان شیوا روستای بوران شهرستان آمل برگزار شد، اظهار کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی با یکی از عارفان و عالمان جهان اسلام علامه حسن‌زاده آملی موجب تشکیل ستاد ارتحال اولین سالگرد ایشان در استان انجام شود. 

وی با بیان اینکه آمل تنها شهری است که در وصیت نامه سیاسی امام ره نامبرده شده است، عنوان کرد: اهمیت مقاومتی که مردم آمل در  جریان مارکسیستی از خود نشان دادند و نام آمل را هک کردند، در تاریخ انقلاب اسلامی مردم آمل با این کار بزرگ نگاه جهان به خود جلب کند .

استاندار مازندران علامه حسن زاده آملی را از فیلسوفان جهان اسلام خواند و اظهار کرد: از شخصیت‌های بزرگی هستند و برای دانش‌آموزان الگو و شاخص و راه روشنی برای طی کردن قلعه‌های علمی بکار ببرند، آمل یکی از شهرستان‌های است که در کشور نمونه در رشد استعدادهای دانش‌آموزان برای آینده آمل و استان است.

وی با تاکید بر توجه به امر آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: امروز در جهان الگویی برای توسعه علمی شدیم و سر تعظیم نسبت به جوانان ایران فرود آورده است و یکی از نگرانی‌ها وحسادت اپوزسيون این رشد علمی جوانان است که امروز در رشد علمی که بروز کرده است.

حسینی پور مازندران را در امید به زندگی طبق نظرسنجی شورای رتبه اول کشور خواند و اظهار کرد: مردم در شرایط سختی به سر می‌برند، اما با تلاش می توان قلعه های علمی جهان دست یافت، جوانان در این شرایط سخت رشد کنید، اقتدار ایران شماست و با همین روش تلاش خود را بکار گیرید تا باعث سرافرازی کشور شود.

وی علامه حسن زاده آملی را یکی از افراد شاخص جهان در زمینه علمی خواند و اظهار کرد:  تمام فیلسوفان دنیا سر تعظیم فرود آوردند و در حوزه فقه و فلسفه از ایشان الگو گرفتند و این می تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد.

انتهای
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴