تاریخ انتشارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۶۴۷۹۱
‌تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک‌آباد از ساعت 6:00 تا 17:00 امروز و ‌روزهای ‌یکشنبه‌، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری ممنوع است و این مسیر به تردد زائران پیاده اختصاص می‌یابد.
۰
plusresetminus
محدودیت ترافیکی برخی جاده‌ها به مناسبت ایام پایانی ماه صفر
به گزارش بلاغ، علی‌اکبر آشوری ‌در‌ گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌‌ کاهش تردد خودرو در جاده‌ها

وی بیان کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از‌ رصد‌‌ تعداد‌‌‌‌‌‌‌‌ 2420 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری‌، نسبت به روز قبل 2.6 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 10.8، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* تردد روان در‌ جاده‌‌های تهران-شمال

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محور کرج - چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه‌ آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال مسیر رفت و برگشت، خبر داد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-کرج

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس داریم.

*‌ 3 جاده پرتردد کشور ‌در شبانه‌روز گذشته

وی تصریح کرد‌: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌‌‌کرج-تهران با 119 هزار تردد، آزادراه‌ قزوین-کرج‌ با 117 هزار تردد‌ و آزادراه ‌‌‌‌کرج‌-قزوین با 116 هزار تردد، ثبت شد

‌آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌ها اظهار داشت:‌ در حال حاضر در هیچ یک از ‌جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* ‌انسداد جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌‌های کشور توضیح داد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

وی ادامه داد: همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر‌‌‌‌‌ و جاده تهران-امام‌زاده داود به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.‌

* محدودیت‌های ترافیکی محورهای استان خراسان رضوی ‌به مناسبت 28 صفر‌

‌تردد ‌وسایل نقلیه باری شامل تریلر‌ و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 22:00 امروز و  روزهای‌ یکشنبه‌، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در محورهای اصلی استان ممنوع است.

‌تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک آباد از ساعت 06:00 تا 17:00 امروز و ‌روزهای ‌یکشنبه‌، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری ممنوع است زیرا برای تردد زائران پیاده اختصاص می یابد.

‌محور مشهد - ملک آباد از ساعت 12:00 تا 24:00 روز سه‌شنبه هفته جاری تا پایان ترافیک به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه خواهد بود‌، ضمن اینکه برای تخلیه ترافیک خروجی مشهد از این محور به‌عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد راه شهید شوشتری (درصورت انسداد مقطعی) استفاده خواهد شد.

* محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های تهران-شمال تا روز چهارشنبه 6 مهر‌

‌تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز شنبه دوم مهر تا ساعت 06:00 روز چهارشنبه مورخ 5 مهر در محورهای کندوان، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد‌، محورهای قوچان - مشهد‌، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.

‌* محور کندوان از ساعت 12 امروز یک طرفه می‌شود

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و فردا از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 ‌از کرج ‌میدان امیرکبیر‌ و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه‌، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از کرج، ‌میدان امیرکبیر‌ و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

* محور هراز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری یک‌طرفه می‌شود

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

در محور کندوان ‌تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت و در ‌محور هراز ‌‌تردد تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

‌تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و فردا و همچنین از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه‌، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از تهران به آمل و بالعکس  ممنوع است.

در محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر تردد‌ تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روزهای شنبه‌، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری  ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس ‌تردد ‌کامیون ها و تریلرها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز یکشنبه هفته جاری ممنوع است.

تردد‌ کامیون‌ها و تریلرها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ممنوع است.

‌در محور قدیم قزوین - رشت و بالعکس تردد ‌کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز یکشنبه هفته جاری ممنوع است همچنین تردد‌ کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ممنوع است.

‌در محور‌های فاروج - شیروان‌، شیروان - بجنورد‌، بجنورد - جنگل گلستان و بالعکس تردد کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 14:00 تا 22:00 امروز و از ساعت 08:00 تا 22:00 روزهای یکشنبه‌، دوشنبه و سه‌شنبه ‌هفته جاری ممنوع است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲