تاریخ انتشارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۶۴۷۹۰
دادستان مرکز مازندران با اشاره به اینکه در قانون برای افراد لیدر در تجمعات اشد مجازات در نظر گرفته شده است، از شناسایی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات در استان خبر داد.
۰
plusresetminus
شناسایی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات در مازندران/امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضاست
به گزارش بلاغ، محمد کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیگیری حقوق عمومی مهمترین وظیفه دادستان‌ها بوده و امنیت مردم مهمترین حقوق عمومی است، اظهار کرد: برخی از افراد آرامش و امنیت عمومی را هدف قرار داده‌اند و با هوشیاری مراکز امنیتی شناسایی و در بازداشت هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از اموال عمومی نیز دچار خسارت شده است، افزود: آشوبگران در کنار تحمل مجازات باید خسارت‌های عمومی وارده را نیز جبران کنند.

دادستان مرکز مازندران با عنوان اینکه خسارت‌های وارده به اموال عمومی قابل توجه است، اظهار کرد: بانک‌ها، شهرداری‌ها و اماکن مختلف عمومی بیشترین آسیب و خسارت را در حوادث اخیر دیده‌اند.

کریمی با اظهار اینکه درصد بالایی از افراد شرکت کننده در آشوب‌ها فریب سرویس‌های بیگانه را خورده و برای خود و خانواده‌هایشان دردسر ایجاد کردند، از خانواده‌ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در قانون برای افراد لیدر در تجمعات اشد مجازات در نظر گرفته شده است، ادامه داد: لیدرها شناسایی و دستگیر شده اند.

دادستان مرکز مازندران گفت: خوشبختانه شب گذشته آرامش خوبی در استان برقرار بود و لازم است به افرادی که دعوت به فراخوان می‌دهند و یا کسانی که فریب می‌خورند، بگوییم که امنیت مردم خط قرمز ما است و هیچ گونه کوتاهی در برخورد با متخلفان صورت نخواهد گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲