کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس انجمن موبدان ایران:

ایجاد اغتشاش از نظر همه ادیان کار نادرستی است/ ما برای پرچم و سرزمین ایران در جبهه ها خون ها داده ایم

2 مهر 1401 ساعت 11:06

موبد مهربان پولادی با تأکید بر اینکه ما برای پرچم و سرزمین ایران در جبهه ها خون ها داده ایم، گفت: اینکه برخی پرچم کشورمان را آتش می زنند و اغتشاشات و مشکلاتی را ایجاد می کنند، از نظر همه ادیان کار نادرستی است.


به گزارش بلاغ، موبد مهربان پولادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح کشور گفت: جامعه زرتشت با ناهنجاری و ناهماهنگی ها همیشه مخالف بوده است و همه ملت ایران باید با هم یکپارچه باشیم و بحث ادیان مطرح نیست.

رئیس انجمن موبدان ایران اظهار کرد: در کشور ایران خوشبختانه نسبت به گذشته جامعه زرتشت خیلی آزادی دارد و تمامی برنامه ها و جشن های خود را در دوره کنونی به راحتی برگزار می کنند.

وی با تأکید بر اینکه، اینکه برخی بخواهند در جامعه ناهنجاری، اغتشاش و خللی ایجاد کنند را ما اصلا نمی پسندیم و این اقدامات را، کار نادرستی می دانیم، عنوان کرد: قانون مشخص کننده است و مسائل و مشکلات باید بر اساس قانون و عدالت بررسی و حل شود.

موبد پولادی با بیان اینکه به آتش کشیدن پرچم کشورمان و دیگر اتفاقات رخ داده، قابل قبول نیست، تأکید کرد: ما برای این پرچم و سرزمین در جبهه ها خون ها داده ایم و همه ادیان در کنار یکدیگر برای آنکه یک وجب از خاک این کشور از دست نرود و به مردمان و پرچم کشورمان ظلم نشود، ایستادگی کرده ایم.

رئیس انجمن موبدان ایران افزود: توجه به قانون، نظم و یکپارچگی بهترین رویکرد است؛ بنابراین باید قانون و عدالت را رعایت کنیم و بگذاریم قانون همه مشکلات را مرتفع کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه برخی پرچم کشورمان را آتش می زنند و اغتشاشات و مشکلاتی را ایجاد می کنند، از نظر همه ادیان کار نادرستی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 464786

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464786/ایجاد-اغتشاش-نظر-همه-ادیان-کار-نادرستی-پرچم-سرزمین-ایران-جبهه-خون-داده-ایم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com