تاریخ انتشارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۶۴۷۸۴
رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی، از امروز شنبه تا چهارشنبه این هفته در جاده های استان خبر داد.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی 5 روزه در در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما  با اشاره به تردد روان در جاده های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران _ شمال اظهار کرد: تردد موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، از ساعت ۱۲ امروز شنبه (دوم مهر) تا ۶ صبح چهارشنبه این هفته (۶ مهر) در جاده های کرج _ چالوس، هراز، فیروزکوه ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه سنگین شامل انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج _ چالوس به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، همچنان ممنوع است افزود: تردد انواع وسایل نقلیه، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا (شنبه و یکشنبه، دوم و سوم مهر)، مسیر مرزن آباد به کرج ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

جهان تاب گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (چهارم، پنجم و ششم مهر) از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه انجام می شود.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه و سه شنبه چهارم و پنجم مهر)، مسیر رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد شد.

جهان تاب به ممنوعیت تردد همه تریلر‌ها در جاده هراز اشاره و تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه (دوم و سوم مهر) و نیز ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته (چهارم تا ششم مهر) مسیر تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

جهان تاب همچنین تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه این هفته (دوم تا چهارم مهر) در جاده سوادکوه را ممنوع اعلام کرد.

وی اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی را مشروط به افزایش حجم تردد در جاده ها دانست و گفت: در صورت وضعیت ترافیک عادی، با هماهنگی قبلی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱، شبانه روز آماده پاسخگویی در باره وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲