فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران اعلام کرد:

کشف ۱۲۰تن چوب قاچاق در شهرستان نور

تاریخ انتشارجمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۶۴۷۷۱
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - منطقه ساری در پیگیری‌ ماجرای عاملان ضرب و شتم نیروهای منابع طبیعی در شهرستان نور، گفت: بعد از پیگیری مقدار ۱۲۰ تن چوب‌آلات از گونه‌های مختلف جنگلی و باغی بدون پروانه از کارگاه‌های بازدیدشده کشف شد.
۰
plusresetminus
کشف ۱۲۰تن چوب قاچاق در شهرستان نور
به گزارش بلاغ، مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - منطقه ساری درباره ادامه پیگیری‌ها درارتباط با عاملان ضرب و شتم نیروهای منایع طبیعی در شهرستان نور، اظهار کرد: پس از دستگیری قاچاقچیان شرور عامل ضرب و شتم ماموران منابع طبیعی چمستان نور، با دستور مقامات قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان نور، با بازجویی فنی نیروهای پلیس امنیت اقتصادی مازندران و رصد اطلاعاتی یگان حفاظت منابع طبیعی استان، موفق به شناسایی محل فروش و تبدیل چوب آلات قاچاق این افراد را در چند کارگاه غیرمجاز در شهرستان آمل شدیم.

وی افزود: در ادامه پس از شناسایی این کارگاه‌ها، با هماهنگی و کسب دستور مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران، پلیس امنیت اقتصادی استان و پلیس آگاهی شهرستان آمل، طی یک طرح ضربتی از تعداد زیادی از کارگاه‌ها را مورد  بازدید قرار دادیم.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - منطقه ساری اضافه کرد: طی این بازدیدها، چهار واحد کارگاه چوب‌بری متخلف پلمب شدند که البته به‌علت فعالیت غیرقانونی، انشعابات برق دو واحد از این چهار واحد نیز قطع شد.

ذکریایی با اشاره به اینکه در این عملیات علاوه بر پلمپ چهار واحد چوب‌بری غیرمجاز، ۸ واحد دیگر نیز به‌دلیل استفاده از چوب‌آلات فاقد پروانه اخطار کتبی دریافت کردند، تصریح کرد: در این عملیات ، مقدار ۱۲۰ تن چوب‌آلات از گونه‌های مختلف جنگلی و باغی بدون پروانه از کارگاه‌های بازدیدشده کشف شد.

وی گفت: طی این عملیات متخلفان دستگیر شدند و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد و این پرونده‌ها برای طی مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴