کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه آمل:

دشمن مقابل مردم انقلابی به زانو درآمد

1 مهر 1401 ساعت 17:15

امام جمعه آمل گفت:کشورهای زیادی برای منافع خود در کشورمان سفره ای برای خود پهن کرده بودند و دیدند با نگاه علویی دست انان کوتاه شده است.


به گزارش بلاغ؛حجت السلام ابراهیم یعقوبیان، امام جمعه آمل در نماز جمعه این هفته گفت: دلیل پیروزی سه چیز است، هر وقت این سه چیز این را در جامعه دیدید مشمول لطف خدا خواهد بود، اگر مردم اهل صبوری هستند، تحمل انان بالا باشد، بر سر ارزش های خود پایدارند، اهداف انقلاب از اهداف انان است، مورد نصرت خدا هستند.

 وی با بیان اینکه مردم در مقابل فتنه های دشمن ثابت قدم هستند، عنوان کرد: نشان این است که مورد نصرت خدا هستد با این همه فشار روانی باز هم ثابت قدم هستند و در مقابل فشارهای روانی دشمن، مقابله می کنند.

 امام جمعه آمل تصریح کرد: تمام دنیا بسیج شدند، این انقلاب را شکست دهند، اما شکست خوردند و این سه ویژگی دلیل پیروزی ما در مقابل جبهه غرب بود و دلیل پیروزی ما در ۸ سال دفاع مقدس است.

وی عدله پیروزی ما را  عدله بقا و موفقیت کشورمان خواند و اظهار کرد: کشورهای زیادی برای منافع خود در کشورمان سفره ای برای خود پهن کرده بودند و دیدند با نگاه علویی دست انان کوتاه شده است.

یعقوبیان ادامه داد: این نظام فکری را مطالعه کردند با اسلام عربی می توانند کنار بیایند، اما با اسلام علوی نمی توانند کنار بیایند،جنگ سخت داخلی، جنگ تحملی، اختشاشات، جنگ اقتصادی، تحریم ها، می خواهند بساط ما را برچینند غافل از انکه خدا با ماست، با هیچ کجای دنیا سر جنگ نداریم ما متکی خداییم تمام تلاشمان را می کنیم، به عنایت و نصرت الهی تا ظهور امام زمان عج با اقتدار ادامه می دهیم.

وی با تاکید اینکه دشمن میخواست ما را به زانو دراورد، اما خود شکست خورد، اظهار کرد: این اتش بازی های را راه انداختند و میخواستند ایران را شکست دهند، در اتاق فکر و فلج خود فکر کردند، در زمین دشمن بازی خواهد کرد، این مردم قائله جنگل دیدند، در مقابل کسانی که اموزش های پارتیزانی دیده بودند حماسه ۶ بهمن ساختند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 464768

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464768/دشمن-مقابل-مردم-انقلابی-زانو-درآمد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com