تاریخ انتشارجمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۶۴۷۶۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار ولایت‌مداری و تکلیف‌مداری را دو مولفه مهم جنگ انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: هدف دشمن از اغتشاشات خدشه به اصول اسلام است.
۰
plusresetminus
ولایت‌مداری و تکلیف‌مداری دو مولفه مهم جنگ انقلابی/هدف دشمن از اغتشاشات خدشه به اصول اسلام است
به گزارش بلاغ، محمد برمر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: در مقطعی از تاریخ قرار داریم که اگر مجاهدت‌های دفاع مقدس به درستی مطرح نشود دشمن جای شهید و جلاد را عوض خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه شاید یکی از شبهات امروز این باشد که چرا اسم جنگ تحمیلی دفاع مقدس گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: مقدس شدن جنگ ما به این دلیل است که جمهوری اسلامی مبتکر و خالق جنگ انقلابی در برابر جنگ ارتش‌های کلاسیک شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار مهمترین مولفه جنگ انقلابی را ولایت‌مداری رزمندگان برشمرد و تصریح کرد: ولایت‌مداری رزمندگان موجب رشد معنویت و بصیرت در جبهه‌ها شد و رزمندگان نگذاشتند حرف ولایت فقیه بر زمین بماند.

برمر افزود: بسیاری از رزمندگان، امام خمینی(ره) را ندیده بودند اما نقشی که امام بزرگوار بر لوح دل همه رزمندگان ایجاد کرد مانند سندی بر تاریخ ثبت شد و به یادگار ماند.

وی با بیان اینکه تکلیف‌مداری از مولفه‌های دیگر جنگ انقلابی است گفت: این عامل موجب روحیه جهادی و بن‌بست شکنی شد و کلید ما می‌توانیم را به دست رزمندگان ایرانی داد تا از میدان‌های سخت دشمن عبور کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار خاطرنشان کرد: اگر ولایت‌مداری و تکلیف‌مداری در دوران جنگ، ما را از آن شرایط سخت عبور داد امروز هم می‌تواند از سختی‌ها و چالش‌ها عبور دهد.

برمر با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق در شرایط نابرابر آغاز شد تصریح کرد: ارتش بعث عراق حدود یک میلیون نفر را تجهیز و با ۳۰۰ گردان به رزمندگان ایرانی که فقط در ۱۰۰ گردان با امکانات کم سازماندهی شده بودند حمله می‌کرد.

وی اتفاقات اخیر جامعه را ناشی از جدال و جنگ بدخواهان اسلام بر سر حجاب دانست و تاکید کرد: در وقایع اخیر نقشه دشمن خدشه به اعتقاد و التزام مردم عزیز ما به اصول مسلم و مستحکم اسلام بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار اظهارکرد: پیام واضح همه شهدا در وصیت‌نامه‌ها و توصیه همه خانواده‌های آنان حفظ اصول اسلام است.

برمر تاکید کرد: عفاف و حجاب به‌عنوان نماد دینداری در سایه پشتیبانی از ولایت فقیه توطئه‌های دشمن را باطل می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما