فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل عنوان کرد:

شکست عبرت‌آموز فتنه‌گران/مقابل حیله‌های دشمن بیدار باشیم

تاریخ انتشارجمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۴۶۴۷۶۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: نتیجه ای جز خفت و خواری در این اختشاشات برای آنها و شکست عبرت آموز دیگری در جبهه دشمنان اسلامی رقم خورد.
۰
plusresetminus
شکست عبرت‌آموز فتنه‌گران/مقابل حیله‌های دشمن بیدار باشیم
به گزارش بلاغ؛ عابدین داغمه چی در سخنرانی پیش از نماز جمعه هفته آمل اظهار کرد: امروز در این بازه از زمانی جنگ سخت از گذشته بصورت توطئه و فتنه شکل گرفته که در این چند روزه در کشور می بینیم.

وی با بیان اینکه باید بصیرت سیاسی داشته باشیم، عنوان کرد: برخی از عوامل داخلی و همینطور خارجی در این اختشاشات حضور داشتند که ما باید بیدار باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: نتیجه ای جز خفت و خواری در این اختشاشات  برای آنها و شکست عبرت آموز دیگری در جبهه دشمنان اسلامی رقم خورد.

داغمه چی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امرور خاطرنشان کرد: در اقامه نماز بعد از نماز حضور پرشور و انسجام آفرین مردم پرافتخار را خواهیم دید، اعلام می‌داریم مردم ایران به ویژه مردم آمل با دادن شهدای ۶ بهمن و هزار شهید پایه کار نظام هستند.

وی ادامه داد: امروز ما بخاطر از خودگذشتگی و شجاعت رزمندگان جوان و نوجوانان در دفاع از وطن افتخار می کنیم که نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این وطن دست بیگانه بیفتد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت:  افسر عراقی به نوجوانی که اسیر ایرانی است، بخاطر سن کم اش سوال می کند، در جوای می گوید سن سربازی ما پایین نیامده، سن عاشقی ما پایین اماده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما